stidz Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 lurte på hva som er beste måten og skjære et lite biohazard merke med. også andre runde elementer som f.eks atomic merke og sånt Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 2 ting: Dremel og god tid! Evt stikksag på større ting Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 #1: Bruk lang tid. Hastverk er lastverk #2: La farten jobbe og ikke trykket. Sliter færre blader og det blir penere. Pluss at du risikerer ikke at dremelen glepper og lager 30cm lang stripe over sidedøren. #3: Legg på flere lag med maskeringsteip der du skal kutte #4: Vise hva du har gjort på ok.no forumet Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 #1: Bruk lang tid. Hastverk er lastverk#2: La farten jobbe og ikke trykket. Sliter færre blader og det blir penere. Pluss at du risikerer ikke at dremelen glepper og lager 30cm lang stripe over sidedøren. #3: Legg på flere lag med maskeringsteip der du skal kutte #4: Vise hva du har gjort på ok.no forumet Enig med siste taler! (Punkt 4 kommer, men jeg mangler drivere til digitalkameraet ) Lenke til kommentar
stidz Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 skal legge ut bilder vis det ikke blir helt jævlig da Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 skal legge ut bilder vis det ikke blir helt jævlig da Kommer sikkert ikke til å bli så jævlig. Om det ikke blir heeelt rundt så kan du file det rundt. Pluss at det finnes sikkert mange andre som heller ikke er dremelmasters der ute. (drepte sidedøren min på gamle kabinettet ) Men... Om du skal lage helt runde hull til f.eks. vifter så ville jeg brukt drill og hullbor. Da for du rundt hull da. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 skal legge ut bilder vis det ikke blir helt jævlig da Fin ting og legge ut bilder uansett, sp hvis noe går galt kan andre lære av deg Lenke til kommentar
stidz Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 men funker det og bruke frese bitsa? så blir det litt enklere Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) men funker det og bruke frese bitsa? så blir det litt enklere Vil tro det. Borre ett hull og montere fresen litt lavt for å så "dytte" fresen gjennom. Endret 12. mai 2004 av evil-twin Lenke til kommentar
stidz Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 vet ikke om de er til metall da. men har to like så prøver med den ene jeg Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 vet ikke om de er til metall da. men har to like så prøver med den ene jeg Ok2k. Men kvelder nå. Lenke til kommentar
stidz Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 skal jeg bruke dremmelens fresestativ elelr skal jeg ta det med fri hånd? Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 skal jeg bruke dremmelens fresestativ elelr skal jeg ta det med fri hånd? Jeg ville satset på stativ. Da behøver du ikke å konsentrere deg om å holde dremelen i riktig høyde. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg brukte en slik fleksibel lednings-dings (en sånn en), noe som fungerte ypperlig. Lenke til kommentar
stidz Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 ok. nå har jeg startet med grov utskjeringa. og vis det blir seende ut sånn som de er nå setter jeg inn et vindu med et mønster gravert inn i stede. ser ikke veldig bra ut egentlig. *dremle litt mer* Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Vel det jeg pleier å gjøre det er og første tegne opp det man skal kutte på papir, og så teiper man fast papirlappen, og skjærer etter det man har tegnet opp. Og husk å bore et hull ikke helt inntil kanten. Lenke til kommentar
_-CobrA-_ Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Dremel med kappskiver eller stikk sag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå