crapgame Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Dette er en gledens dag nå som Liverpool greide fjerdeplassen som var så viktig. så vi kan bare synge: When you walk through a storm Hold your head up high And don't be afraid of the dark . At the end of the storm There's a golden sky And the sweet , silver song of a lark. Walk On Through The Wind Walk On Through The Rain Though Your dreams be tossed and blown Walk On , Walk On with hope in your hearts And You'll Never Walk Alone You'll never walk alone . Walk On , Walk on with hope in your hearts And You'll Never Walk Alone You'll never walk alone . Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hold kjeft? Du går alltid alene. Hold kjeft selv. ...Endelig kan vi slappe av, crapgame! Fred, bror. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 all fotball suger boksing derimot, mye morsommere og se på, litt mer action der Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 STFU MOFO Liverpool suger! Det virker lissom som om alle som ikke liker liverpool, lissom, at de er så voksne!! Men bare på lissom da... Go Leverbasseng!! (Jeg er en av forkjemperne for å bruke norsk, og ikke engelske ord ) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Go Leverbasseng!! (Jeg er en av forkjemperne for å bruke norsk, og ikke engelske ord) http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 NEI!!!!111 Arsenal ruler! Arsenal Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Go Leverbasseng!! (Jeg er en av forkjemperne for å bruke norsk, og ikke engelske ord) http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j Men go' er jo en NORSK forkortning for god... HAHA!!! Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Trådstarter: Støttes fullt ut! LIVERPOOL EDIT: Arsenal og Man. Utd Endret 17. mai 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Trådstarter: Støttes fullt ut! LIVERPOOL EDIT: Arsenal og Man. Utd Rettelse: -Man u -Liverpool -Arsenal Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 rettelse -Man u -Liverpool -Arsenal -Alle andre fotballlag i heile verden, untatt Viking -Viking Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 rettelse -Man u -Liverpool -Arsenal -Alle andre fotballlag i heile verden, untatt Viking -Viking Heier også på Viking, men det får da være grenser de har ikke vunnet en eneste kamp til nå i år Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Da vinner vi CL neste år. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Manchester Untited sier jeg bare. De kommer tilbake neste år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå