Opel Vectra Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg har en Opel Vectra '98 og har et irriterende problem som ingen verksted finner ut av. Feilen ligger et eller annet sted i styringen. Når jeg svinger på rattet og ved hard belastning (lav fart) kommer jeg til et punkt der jeg hører et "dump" og kjenner en bevegelse i rattet. Ved større fart merker jeg sjelden noe til dette, bortsett fra ved stort rattutslag og stor belastning inn i en sving. Dette er nok knotete forklart men vet ikke hvordan det ellers skal beskrives. Har altså vært innom fire forskjellige verksted og begynner å bli rimelig oppgitt. Har kjørt med dette nå ca. 50.000 km og har lyst å få det fikset. Noen som kan gi meg et tips ? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Er bærekuler, endeledd og foringer til hjulopphenget sjekket? Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Hadde samme problem jeg også, og der var det nedrebærekule som var dårlig. Jeg har ikke opel da men det kan være samme problem tror jeg. Lenke til kommentar
Opel Vectra Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Takk for svar, jeg får dra til et Opel-verksted og be dem teste bilen samt foreslå tipsene dere kom med. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå