tor_erik Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Halla! Jeg får overta min pappas bil helt gratis!!! Fatter'n har virkelig tatt på seg spanderbuksene nå, han skulle kjøpe ny bil, og trengte å bli kvitt den gamle! Løsningen? Jeg får den! Det er ikke et monster av en bil da, mer en VW Vento GL 1,6 Liters med 100 hk, men den er min, og bare min! EDIT: Bilde, takboksen har jeg tatt av: Endret 12. mai 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Kjekt... Selv har jeg "fått" bil av mudern.. betaler ingenting.. ikke bensin en gang frem til nå.. Man må snylte på foreldran mens man ennå kan Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg må betale på bensern, men om jeg klarer å tvinne pappa rundt fingern sånn at han fører meg opp som fører av bil i stedet for eier av bil, så må han betale forskiringa. *Håpe på smådum pappa* Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 jeg og vil få bil til far Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Gratulerer Takk, takk! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Ingen ting er som det første du EIER selv innen bil/data/o.l. Husker bare første gangen jeg bestilte noe på nettet GLEDE Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Men vi andre, nei vi må kjøpe sjøl Nei da, bare kødder... Grattis Harr forresten "planer" om å "ta over" fatters 96 Ford Mondeo 2.0 GLX etterhvert, med andre ord kjøpe den billig Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 kjøpte min første bil jeg.. en '95 toyota starlet 1.3.. var bilen sin det! så totalvraka jeg den i vinter (glatt på veien etc, you know the drill) nå har jeg kjøpt meg en audi a4 limousine '97 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå