Prowl Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 mørk side lys/grønn side Bare lekt meg litt, ser noe av det bra ut? hva ser bra ut? hva ser ikke bra ut? Takker på forhånd på tilbakemeldinger... Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 ser slett ikke verst ut... Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 likte den lys grønne best. stilig layout på den første og, men logoen minner litt om osiris sin, ellers kanskje litt for utydelig tekst i menyen.. likte layouten og gjennomføringen på toeren. stilig. grønnfargen ble kanskje litt for dominerende? Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Likte ikke den første, numero 2 derimot syns jeg var diggedigg , dersom du kunne lage en mouseover som viste en linkbeskrivelse e.l. i det grå feltet som nå står tomt over de rundemenyknappene så hadde det vøri toppers, i mine øyne, den siden er sånn typisk design som jeg blir en smule sjalu på , siden jeg ikke klarer komme på så gode ideèr selv. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Ooohh, is that mystery meat navigation I see? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Den første var dødsbra! POST 200! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 2'ern var helt klart smoothest, da 1'ern ble alt for mørk etter min smak.. Likte menyløsningen i 2'ern, hvis du slenger inn beskrivelse av elementene på hover i ruten over, så tror jeg det kan bli knall! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Har bare et ord å si: N Y D E L I G! Må være de beste fiskene som har blitt posta på forumet på LENGE. På den mørke har du virkelig fått til grunge-looken, men jeg ville satsa på å bygge videre på den lyse. Den var smooth at man skulle trodd den var tatt utifra en template-store! Hvis du ikke har planer om å bruke den selv kan du nok tjene noen kroner ved å selge den Lenke til kommentar
uranus Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Likte den lyse grønne fisken jeg... Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Takk for tilbakemeldingene, jeg vet ikke om jeg skal bruke dem... skulle gjerne solgt dem, men finner aldri noen som vil kjøpe... Og litt ekstra info: - Den grønne skal inneholde flash, så mouseover på iconene blir nok litt fancy over i det grå feltet. - Logoen på den mørke siden er kun et eksempel... (så dårlig fantasi at jeg lager en så uorginal logo har jeg ikke altså ) Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Har bare et ord å si: N Y D E L I G! Må være de beste fiskene som har blitt posta på forumet på LENGE. På den mørke har du virkelig fått til grunge-looken, men jeg ville satsa på å bygge videre på den lyse. Den var smooth at man skulle trodd den var tatt utifra en template-store! Hvis du ikke har planer om å bruke den selv kan du nok tjene noen kroner ved å selge den var den så smooth at du gadd å lage de bildene ( |_så_| , Good Job ), eller hadde du dem fra før av ... I hvertfall en hyggelig tilbakemelding Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Den lyse grønne var best, men den sliter litt med to ting: custom scroll og mystery meat Lenke til kommentar
phanti Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Begge var tøffe, men nr2 var mest gjennomført. Dessuten kan jeg se for meg at den blir ganske så fet hvis den blir lagd i flash Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 #1)Begge var tøffe, men nr2 var mest gjennomført.#2)Dessuten kan jeg se for meg at den blir ganske så fet hvis den blir lagd i flash #1; Nei, og hvertfall ikke hvis man tar med de aspektene jeg nevner ovenfor #2; Nei. Det er folk som ikke har flash, og noen som har det deaktivert. Problemet med Flash er at det ofte avleder oppmerksomheten fra innholdet. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Er enig med Zethyr på alle punkter. Det er to måter å få den siden til å seslik ut, og det er med javascript eller flash. Ingen av delene anbefaler jeg! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 *være seriøst imponert over den første, mørke* Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 *være seriøst imponert over den første, mørke* Seriøst enig, med unntak av et par mørke kanter som ser litt unaturlige ut... Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Siden blir nok ganske sikkert i flash. (fordi jeg ennå ikke har tatt meg tid til å lære html og css...) Om det blir noe fancy flashgreier på siden så er det ikke så viktig for min del om den tar fokus vekk fra innholdet, siden min blir nok mer en slags showoff for å vise hva jeg kan... så lenge det jeg lager i flash ser bra ut så funger det. Og for de som ikke har flash (eller skrudd av) så mekker jeg kanskje en stilig splash som "advarer" om at det er flash på siden. Teksten på siden er nok ikke så veldig viktig... Endret 13. mai 2004 av Prowl Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Så mekker jeg kanskje en stilig splash som "advarer" om at det er flash på siden. Nå har du mystery meat navigation og custom scrollbar, og skal i tillegg lage en splash ?? Jeg synes heller at du burde bruke litt tid på den mørke, og lage en webside ut av den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå