Lantador Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 positive og negative tilbakemeldinger tas gjerne imot link nei har ikke med noe lorem Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Jeg vet ikke hva nitroplex er, om det er en blomst eller ei. men hvis det ikke er det, så aner jeg ikke hvorfor du har valgt å ha to bilder av blomster da, hvis det er det det er da... skulle gjerne sett hvordan mouseovern er.... hmmm...men sånn sett under ett, så.....vet jeg ikk helt jeg....... men det er kanskje en start...kanskje for mange store kontraster... Endret 12. mai 2004 av VgaR Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 nitroplex er egentlig ikke noe spesielt. blomster, personlig syntes jeg det var fint Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 men da så....da vet jeg ihvertfall hvorfor du har valgt det... Lenke til kommentar
fuzion Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Joa.. >Formmessig så dette helt greit ut, men fargevalget ditt kan diskuteres. Som Vgar sier; er det for mange kontraster. Demp kontrastene og kanskje velg noen andre farger så blir dette bra det.. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 fuzion, ja enig der, men syntes kanter og det ble for stort, prøv og lag siden større med mindre kanter... Se om det blir finere... Det er bare noe jeg ser for meg nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå