nander Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Hei, Jeg har en kamerat som har trådløs nettverk i naboblokken, jeg har en DI-514 som jeg gjerne skulle ha brukt for å ta imot signaler fra ham, og bruke det for å koble til en stasjonær PC, via kabel. Er det noen som har noen kreative forslag til hvordan jeg skal få til dette? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Forsterke i mottakerenden? Blir som å forsterke tv-antenna di for å ta inn f.eks. amerikanske kanaler..? Tror nok heller han burde forsterke signalet han sender. Angående hardwaren din; denne vet jeg dessverre ikke noe om. Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Dette er riktig, med at det klienten som trolig feiler. Det du kan gjøre er hvis du har fri sikt til kameraten din så monterer du en retnings bestemt antenne mot leiligheten hans. yagi eller sat antenne burde gjøre jobben. Lenke til kommentar
nander Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg var kanskje litt upresis... men saken er den at PC'en som skal ha signalet er godt bortgjemt, bak en heftig betong vegg. det jeg da ønsker er å hamin DI-514 i vinduet, slik at den kan ta imot signalet, og sende den via kabel, (eller WIFI) videre inn i rommet... spørsmålet da er, hvordan kan jeg sette inn porten på den måten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå