zacka Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) OK. Dette er en sang jeg hadde totalt dilla på da jeg stod med nesa nedi jordbæråkeren (sommerjobb) sommeren 1996. Sangen hadde jeg på en kassett (!). Det var en samlekassett som mamma hadde kjøpt til meg tror jeg. Anyway. Sangen var sikkert lagd i 1996. Jeg tror det er negere som synger den. Det høres ut som et band ala Boyz II Men, men det er ikke dem. Teksten er noe lignende : "i wish you'd never break my heart, but you left me alone"... (begynnelsen av refrenget) "our love has gone away, wish you were back in my life to stay"..... De to strofene er ikke rett etter hverandre tror jeg. Skikkelig "søt" tekst . Den er litt up-tempo og det er endel "ooooing". Tror ikke sangen var veldig kjent, heller ikke gruppa. På samme kassett (ja, vet det...) faktisk sangen før var det en sang med Montell Jordan som heter "Where's The Party". Vanskelig dette her, men jeg har et vagt håp. Hehe. Har nemlig mange gode minner etter den sangen (I K K E fra jordbæråkeren altså). Endret 12. mai 2004 av zacka Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 2Gether - Every Minute, Every Hour ? Lenke til kommentar
zacka Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Hmmm, skal prøve å få sjekket det. Kom på et "hint" til. Sangen var på en samlekasset jeg fikk i det engelske ungdomsbladet "Smash Hits" (ala Topp). De gir ut egne samlinger. Det var da antagelig "'Smash Hits Chart Summer 1996" eller noe. Lenke til kommentar
zacka Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Mulig sangen heter noe som "Our love has gone away" altså, men jeg har ikke funnet noe med den tittelen foreløpig... Lenke til kommentar
zacka Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Det var ikke den sangen (2gether). Den er mer uptempo enn det. Det er litt mer heavy beats. Hvis man hører "Jump Around" med Run DMC og tar ca. den beaten der, bare littebitt saktere. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Denne? http://www.sing365.com/music/lyric.nsf/Cha...8256BC000301E6C Bee Gees!! Lenke til kommentar
zacka Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Hehe, de hvinende stemmene til Bee Gees kjenner jeg igjen, så nei, det er ikke dem. Teksten var ivertfall skremmende lik (ivertfall de 2 strofene). Det er vel endel som går igjen i "klisse-sanger". Hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå