Pangaea Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Holder på å skal bestille meg domene. Har funnet en veldig bra host i PowWeb, men et av kravene deres for å begrense loaden på serverne er at de "bare" tillater 72000 SQL selects i timen (20/sek). Det høres veldig mye ut, og jeg får sikkert ikke problemer med det. Jeg skal også bruke IPB forum, siden denne siden er veldig stor, lurer jeg derfor på hvor mange SQL selects hw.no har i timen. Da kan jeg få en liten peikepinn på hvordan landet ligger... Håper noen kan svare Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Vel, for å genere denne siden står det nederst på siden at det ble brukt 12 spørringer. Nå skal det vel sies at det ligger en spørring eller 5 mer enn det som strengt tatt er standard med IPB på dette forumet. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Ergo, du kan ha ca. 8000 sidevisninger i timen (noe du uansett etter all sannsynelighet ikke har båndbredde til.) Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Med 5GB for dag burde det holde Men tvila sterkt på sida tar av såpass. Berre lurte litt på ka nivået her va. Sjekka forumet mitt, der va det 10 queries per visning/klikk/whatever... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Kan ta et grovt utsnitt her og si 10 queries per side, opptil 1000 simultane brukere på 15 minutter og da har du 10 000 spørringer på det ene kvarteret minst.. dette igjen hvis alle disse kun klikker en gang hver. Rekner med at mange her klikker ganske mye oftere enn det Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Okay, takk for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg