s0tarts Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg hadde Coolpix 3100, men det ble ødelagt. Jeg sendte det til reperasjon som jeg fikk på garantien. Da jeg ringte til dem for noen dager siden sa de at de ikke fikk reparert kamraet, så de skulle sende meg ett nytt. I dag fikk jeg et Coolpix 3200 i posten. Spørsmålet er hvilket som er best, eller om de er like gode? Jeg antar jo ettre navnet at Coolpix 3200 er best, men vill bare være sikker! Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 3200 er en nyere versjon av 3100. Vet ikke om det er noen stor forskjell, men det er ihvertfall ikke dårligere. Lenke til kommentar
gravypressure Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) forbedringer på 3200: -kan ta opp lange filmsnutter med lyd (bare begrenset av minnet) -bruker SD-kort i stedet for compact flash -innebygget minne -litt mindre størrelse -enda mer brukervennlig Jeg har selv nylig kjøpt 3200 og er svært fornøyd med det jeg fikk til en ganske rimelig pris (1882,-) Endret 12. mai 2004 av gravypressure Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 forbedringer på 3200: -kan ta opp lange filmsnutter med lyd (bare begrenset av minnet) -bruker SD-kort i stedet for compact flash -innebygget minne -litt mindre størrelse -enda mer brukervennlig Jeg har selv nylig kjøpt 3200 og er svært fornøyd med det jeg fikk til en ganske rimelig pris (1882,-) HVOR får man det så billig?!? Lenke til kommentar
gravypressure Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 på databutikken.com for omtrent en mnd. siden. men dette var da uten lader og batteri... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå