froggyler Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Etter at jeg har lastet ned noen mp3 filer via Direct Connect så opptrer noe merkelig. Hvis jeg kopierer de til en annen mappe med ctrl + flytte med musa virker de ok. Hvis jeg flytter de ( drar og slipper de inn i en annen mappe) blir de ikke tilgjengelig (listes men lar seg ikke spille, kopieres eller slette). Får meldingen access is denied fra Windows mediaplayer. Filene lar seg heller ikke modifisere via utforsker eller dos (kortnavn). Alle mappene/diskene er NTFS og jeg har administrator rettigheter. Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 det ekke så rart.. hvis du upload filene du har lasta ned så er dem i bruk og da kan du ikke slette/flytte filene... Avslutt dc og flytt dem Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 8. april 2002 Forfatter Del Skrevet 8. april 2002 Selv etter at Direct Connect er avsluttet og avinstallert er disse filene fullstendig "låst". Er det noen som vet hvordan man kan finne ut hvilken applikasjon som benytter en bestemt fil ? Lenke til kommentar
Klodrik Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Mp3-ene er vel ikke skriverbeskyttet? I såfall er jo det å skru av skrivebeskyttelsen en enkel perasjon i Windows... Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 selv om den er skrivebeskyttet kan man flytte den, men ikke hvis det er i bruk. Gjør ikke noe om den er skrivebeskyttet.Hvor ofte forandrer man på en mp3? -- Knut Lenke til kommentar
Lajdden Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Hadde samme problem i XP med DC. Noen av filene i downloadmappa lot seg ikke slette. Løste dette ved å innstallere win2k... Good riddance XP :razz: Lenke til kommentar
christt Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Samme problemet her... Fikk det til ved å flytte filene til en undermappe, for så å flytte dem et annet sted... Prøv noe galskap så funker det kanskje. Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 10. april 2002 Forfatter Del Skrevet 10. april 2002 Takk for tipsene, jeg har testet alt, bortsett fra å bytte OS. Fortsatt like fastlåst. Må jeg flytte resten av filene fra partisjonen og prøve å formatere den for å få fjernet filene ? ! Lenke til kommentar
[RCG]Balthazar Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Kopier alle du vil ta vare på til ny mappe. Så kjør(eller run)CMD Så bruker du bare vanlige dos kommandoer cd bla bla og del *.* Vips - borte vekk Funka for meg... hvis du ikke klarer det på første forsøk start maskinen med bare kommandolinje (dette gir deg oppstart med bare cmd-konsollen) og prøv da. garantert suksess. Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 12. april 2002 Forfatter Del Skrevet 12. april 2002 Jeg prøvde å flytte filene til en ny mappe (undermappe til eksisterende). Resultatet ble at nå er ALLE filene utilgjengelig. De lar seg kun slette fra CMD i safe mode oppstart, ikke kopiere eller flytte. Ser ingen applikasjoner som benytter de. ************ Siste nytt : Etter nye forsøk på å flytte filene oppover i filstrukturen på den partisjonen lot de seg tilfeldigvis kopiere til øverste nivå i partisjonen og var plutselig ikke lenger låst. ............... Konklusjon : Kan man egentlig stole på filbehandlingen i XP ?? ! [ Denne Melding var redigert av: froggyler på 2002-04-12 20:29 ] Lenke til kommentar
Roella Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Quote: On 2002-04-10 11:03, Klodrik skrev:Mp3-ene er vel ikke skriverbeskyttet? I såfall er jo det å skru av skrivebeskyttelsen en enkel perasjon i Windows... Hvordan fjerner man skrivebeskyttelsen? Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 13. april 2002 Forfatter Del Skrevet 13. april 2002 Poenget med problemene her er at mp3 filene låser seg slik at egenskapene IKKE lar seg endre i Windows. De lar seg ikke slette, flytte eller avspilles (systemet sier at de er i bruk til tross for at det ikke er åpne applikasjoner som bruker de. Egenskapene lar seg heller ikke endre. De lar seg derimot slette med "del" kommandoen i cmd prompt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå