evgeny Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Hei. Jeg har WD 160gb 8mb cache harddisk. Hatt den nå i 4 måned kanskje. Det er noen filer på harddisken som ikke vil slettes. helt vanlige filer som for eks mp3 eller mpg eller exe. når jeg prøver å slette eller flytte de får jeg bekjed om at filen kan være i bruk eller at harddisken er full eller at den er read only. men ingen av de alternativene er sanne. det gjelder også med noen av katalogene. jeg har prøvd dette i administrativ winxp konto også uten noe hell. og så har jeg prøvd en rekke programmer som ser om harddisken har noe feil men dem finner ingenting. Når jeg starter en divx film så spiller den en helt annen divx/dvd film midt i filmen som ligger i en annen katalog eller som er allerede sletta for lengst... jepp du hørte riktig. Hva gjør jeg? Jeg vil lissom ikke formatere den siden jeg har så mye nødvendig på den harddisken. Takk Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Sikker på at det ikke er ei .avi-fil der? Prøv å slette fra sikkerhetsmodus med bare kommandolinje. Endret 12. mai 2004 av XenZor Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 hvorfor skal det ikke går an å slette .avi da? Lenke til kommentar
mirene Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg har og opplevd at filer ikke har latt seg slette. Pleier å starte NERO brenner programmet og bruke explorer der. Slk du gjør om du skal finne filer på hardiskene du vil legge inn i NERO,for å brenne dem ut. Da kan du slette dem derfra. Er ivertfall verdt et forsøk,o du ikke har prøvd. Lenke til kommentar
fgfgter Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 er en bug last ned en fix for det et eller anna sted så funker det. Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 er en bug last ned en fix for det et eller anna sted så funker det. finn den fixen for meg er du snill Lenke til kommentar
Holmesdale End Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Eller benytt dette lille kjekke programmet. http://www.snapfiles.com/get/moveonboot.html Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) hvorfor skal det ikke går an å slette .avi da? Det er problem som oppstår om du har ei korrupt .avi-fil. Windows blir stående å søke gjennom fila for å finne ut av lengde på filmer ol. og dette fører til at fila "er i bruk av et annet program". Edit: Klarer ikke skrive rett Endret 13. mai 2004 av XenZor Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Bruk Nero du som nevt tidligere, her er en link til hvordan man kan fikse "avibug" http://forum.hardware.no/index.php?showtop...39715&hl=avifix Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Ja men hvordan forklarer dere denne "Når jeg starter en divx film så spiller den en helt annen divx/dvd film midt i filmen som ligger i en annen katalog eller som er allerede sletta for lengst... " Virker som fil tabellen på harddisken er helt fucka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå