Gå til innhold

veldig rar feil

Anbefalte innlegg

Har fått verdens rareste feil på pc`en nå...

Når maskina har stått avslått en stund (en time feks), og jeg prøver å starte maskina igjen med TO rambrikker (dual), får jeg ikke skjermbilde..

Jeg må da ta ut den ENE brikka, starte maskina, slå AV maskina, sette inn den andre brikka, starte maskina... DA funker alt fint..

Noen som har noen aning hva som kan være galt? :no:

(ps: vet det ikke gjelder OC, ikke steng tråden modd, vær så snill :p )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er du helt sikker på dette?

jeg tror heller at du har en dårlig strømforsyner, og etter du har slått den av, er det fortsatt spenning i kondensatorene som hjelper til med å starte PC hvis du er rask til å starte den igjen.

hva slags PSU har du?

resten av systemet regner jeg med å finne i profilen din

Lenke til kommentar

hallo :D

eg har samme strømforsyning men jeg har ikke noe problem med den., synst den virker fin :D

men det ka jo vere at di har fått noen skader på en eller annen måte, eller at den bare rett og slett er godt brukt (kansje lit for mye brukt) :p

mvh Dan

Endret av Xch0rp
Lenke til kommentar

Darky..

Eg må jo få sei då atte den Qteken hadde vært igjennom veldig mye bank.

Spesielt når det har gått opp for meg at de spesifikasjonene som er oppgitt til denne er Peak. den ene overlevde i 2 år med evig overklokking og masse stæsj i pc.

Den andre overlevde i ca 1½ år før an tok kvelden.

Dennes oppgave var å forsyne peltier med strøm. Den ga mao. 15 amp kontinuerlig i 1½ ca. det er vel noge sånn som e max på denne PSUen.

men eg har ein anelse om at Q-Tek har vært ein indirekte årsak til at mitt Soyo KT400 Uldra Dragon tok kwelden :green:

Anywei.. begge er bytta ut te fordel med 2 stk Levicom 500W PSU :thumbs:

Kanskje derfor overklokkinga går som en lek fortiden :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...