Sherriff Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg holder fremdeles på å utvikle/bygge vannkjølingssytemet mitt. Jeg lurer derfor på om det finnes noen gode "ventilløsninger" for å forenkle jobben med å ta systemet fra hverandre? Tank->Eheim 1048->2x Ascona raddiser->CPU->NB->GPU->Tank PSU og disker skal vannkjøles så snart jeg får tid, men vil gjerne ha på plass en ventil i samme slengen... Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg holder fremdeles på å utvikle/bygge vannkjølingssytemet mitt. Jeg lurer derfor på om det finnes noen gode "ventilløsninger" for å forenkle jobben med å ta systemet fra hverandre? Tank->Eheim 1048->2x Ascona raddiser->CPU->NB->GPU->Tank PSU og disker skal vannkjøles så snart jeg får tid, men vil gjerne ha på plass en ventil i samme slengen... du kan kjøpe deg en sånn og en slik eller du kan gjøre som jeg gjore før jeg hadde tank... kjøpte meg en "y" kobling å tetta ene hullet med ei kork Lenke til kommentar
Sherriff Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg ble nødt til å gjøre noe sånt ja. kuleventil, t-stykke og 3 stk nipler. Kjøpte på biltema, men ble likevel ganske dyrt. Ikke montert enda, men regner med at det blir bra. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Denne skulle nok ha blitt flyttet over til vannkjølingsdelen. Passer nok bedre der enn under luftkjøling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå