Nubby07 Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 HEI JEG HAR PING PROBLEMER! Trenger litt hjelp! Hva kan jeg gjøre for å få lavere ping når jeg spiller BF 1942 Multiplay??? det kan være en hjelp å lese dette! Dette! Men jeg er ikke så god i engelsk så vis noen gadd å hjelpe meg med å oversette det eller hjelpe meg, Takk! Håper på svar! Edit: jeg har postet en lignende men ingen svar jeg prøver på nytt! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Skru av alle p2p programmer, sjekk etter spyware med AdAware... Og ja, skriv bedre emnefelt neste gang. Og en ting til, det holder med et utropstegn. Endret 13. mai 2004 av HeavenHell Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 I posten din(?), så ble det replikert at serveren befant seg i Dallas, Texas. Det er vel noe av problemet? Hvis jeg var deg ville jeg holdt meg innen Europeiske servere, men utenom det, prøv forslaget til HeavenHell Lenke til kommentar
Nubby07 Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 jeg vet det er i texax men det er clan serveren min så.... og jeg har problemer nesten uannset hvor jeg spiller? hva skyldes dette? Eller er det noen som vet noen norske servere så jeg kan teste pingen der? Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 jeg vet det er i texax men det er clan serveren min så.... og jeg har problemer nesten uannset hvor jeg spiller? hva skyldes dette? Eller er det noen som vet noen norske servere så jeg kan teste pingen der? Battlefield.no sine servere? Uanz det er jo nesten en natur lov: Vist servern er langt borte er pingen høy *leker filosof* Lenke til kommentar
Nubby07 Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 hehe. Takk for tipsene! <mrn desverre kan jeg fortsatt ikke spille på clan serveren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå