Gå til innhold

Hvorfor blir jeg logga av forumet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg har funnet ut av når det skjer. Det er hvis jeg er logga på via Overklokking sine sider, og linken er til forumet via HW-adresse. Når jeg klikker på linken så må jeg logge meg på igjen.

Håper du fortod min forklaring. Er det vanlig for alle?

Ellers har jeg har på cookies, men ikke direkte innlogging. Bruker Opera, men mener at det samme problemet oppstod i IE.

Lenke til kommentar

QUOTE (XenZor @ 14/05/2004 : 15:52)
Jeg tror jeg har funnet ut av når det skjer. Det er hvis jeg er logga på via Overklokking sine sider, og linken er til forumet via HW-adresse. Når jeg klikker på linken så må jeg logge meg på igjen.
Håper du fortod min forklaring. Er det vanlig for alle?
Ellers har jeg har på cookies, men ikke direkte innlogging. Bruker Opera, men mener at det samme problemet oppstod i IE.

Dette stemmer. Det er bare mulig å sette småkaker for eit domene om gangen, så om du logger inn på forumet via forum.overklokking.no, vil du berre vere logga inn der, og ikkje på dei andre søstersidene. Ein lur løysing på dette hadde eg satt pris på å høyre. :)

Lenke til kommentar

QUOTE (kilogram @ 14/05/2004 : 22:11)

Dette stemmer. Det er bare mulig å sette småkaker for eit domene om gangen, så om du logger inn på forumet via forum.overklokking.no, vil du berre vere logga inn der, og ikkje på dei andre søstersidene. Ein lur løysing på dette hadde eg satt pris på å høyre. :)

Takker for svar.

Da fikk jeg bekrefta mine misstanker.

Håper noen kan komme med en løsning på dette lille problemet, siden det kan være litt irriterende. Om ikke får vi vel bare leve med det. :dontgetit:

Takk fir svar iallefal. :)

Lenke til kommentar

Ein lur løysing på dette hadde eg satt pris på å høyre. :)

Har sagt det før, men gjentar meg gjerne:

Et samlet forum for alle sajter vil løse problemet. Hvilket forum som skal være "hjem" kan fint settes i samme cookie

Lenke til kommentar

QUOTE (enden @ 15/05/2004 : 00:05)
Ein lur løysing på dette hadde eg satt pris på å høyre. :)

Har sagt det før, men gjentar meg gjerne:

Et samlet forum for alle sajter vil løse problemet. Hvilket forum som skal være "hjem" kan fint settes i samme cookie

Ja, enden, det ville nok løst problemet.

Problemstiling herved sendt videre :w00t:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...