kjelloa Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Står fast i Research-levelet..Har Fjernet alt som kan krype og gå..og har kommet til "the cave" (der hvor pumpestasjonen er og der det starter med et klipp av et monster) Men hvordan skal jeg komme til det neste rommet , altså til Sub Level 1. Jeg står fast Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) klarar du ikkje å komme inn i sjølve håla? Du må ha eit adgangskort for å komme inn i den. Den finner du ved ei hytte utanfor håla. Når du kjem ut av håla der du har skåte alle folka går du til høgre, opp ein bakke og der skal det vere ei ligge hytte. Endret 12. mai 2004 av Zernick Lenke til kommentar
kjelloa Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Har gjort det..og fått adgangskortet for å åpne døren der inne..Men det er når denne døren er åpnet og jeg kommer inn i pumpestasjonen jeg står fast..Skal jeg igjennom gjerdet under vannet inne i pumpestasjoen eller? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Du går til høgre heile vegen inni håla, til slutt skal du komme til ein heis som frakter deg opp til neste brett. Endret 12. mai 2004 av Zernick Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Her er alle banene viss du vil vite kor langt det er igjen av spelet Level01: Training Level02: Carrier Level03: Fort Level04: Pier Level05: Research Level06: Treehouse Level07: Bunker Level08: Steam Level09: Regulator Level10: Control Level11: Rebellion Level12: Archive Level13: Cooler Level14: Boat Level15: Catacombs Level16: River Level17: Swamp Level18: Factory Level19: Dam Level20: Volcano Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Bahh, trodde jeg nesten hadde runna det når jeg var på "Cooler" Lenke til kommentar
TDK Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Bahh, trodde jeg nesten hadde runna det når jeg var på "Cooler" hehe! da har du såvidt kommet til det vanskelige! neida. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Burde ikke være lei deg, du har mye fint i vente Hadde ikke gjort noe for meg om det hadde vært 50Levels Lenke til kommentar
kjelloa Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Men spørsmålet mitt er om jeg skal under vannet inne i pumpestasjonen for å komme til det neste rommet..og hvordan passerer jeg eventuelt gjerdet som er under der? Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Har du skrudd på strømmen? Vist jeg husker riktig så måtte man skru på en generator i hula som var f*** får å kunne åpne heisen Lenke til kommentar
sindreskalsykle Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 har du ikke kommet deg fra vannet? går en "sti" til venstre for der du kommer deg inn til vannet. så erre bare å drepe mer, hvis ikke jeg missforstod hvor du var da... en stund siden jeg har spillt der... Lenke til kommentar
kjelloa Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg fant ut av det endelig..Tusen takk all som har hjulpet..Endelig kan jeg komme videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå