JeffK Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Har akkurat hentet ned NetBeans + Java SDKen, men jeg klarer ikke å finne noe ordentlig hjelpfil av typen som finnes i VisualStudio, hvor jeg kan søke på f.eks. repaint() og finne info om denne funksjonen og eksempler på bruk. Har lett på java.sun.com uten å finne noe. Finnes det noe slikt? Lenke til kommentar
Frank2004 Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Har akkurat hentet ned NetBeans + Java SDKen, men jeg klarer ikke å finne noe ordentlig hjelpfil av typen som finnes i VisualStudio, hvor jeg kan søke på f.eks. repaint() og finne info om denne funksjonen og eksempler på bruk. Har lett på java.sun.com uten å finne noe. Finnes det noe slikt? Hent ned docs filen til java sdk. I den finner du bla.a. java API referanse. Ellers kan du kikke litt på tutorialen om du trenger mer hjelp enn det som finnes i api docs. Lenke til kommentar
Rolf_OLE Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Java SDK API - Må som regel også settes opp og i utviklingsverktøyet hvor API'en ble installert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå