Gå til innhold

Ingen internettspill fungerer online


Anbefalte innlegg

#emntetittel endret av "It's me". Bruk det bedre neste gang ;)#

 

Jeg har hatt et problem i det siste, og det er at ingen spill, som foreksempel Batlefield Vietnam eller Joint operation funker å spille på internett. Jeg har prøvd alt mulig som å koble ut brannmuren til å omkoble på ledninger osv... men allikevel kommer det ingen servere opp i programmet jeg bruker, Lurer på om det kansje er internett leverandøren som er feilen (jeg har ADSL) Hvis noen vet noe om det eller har samme problemet så hadde det vært bra med hjelp! :dontgetit:

 

Jeg bruker forresten Norton firewall og har en ruter av 3com , som jeg ikke kjenner noe til og er ikke sikker på om det er brannmur på den.

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har ikke en software firewall som f.eks Norton internet security, Zonealarm el lignende da?

 

Da må du gi programmet "lov" til å aksessere internett.

 

Når du sier "ikke virker" hadde det vært fint om du opplyste om hva som var problemet. Finner du ingen spill? Blir du kicket? Som du selvsagt vet må du ha en ordentlig cd key for å spille på nettet. Har du en som allerede er i bruk blir du sparket ut.

Lenke til kommentar

Når jeg sier det ikke virker mener jeg at det ikke er noen servere som kommer opp i programmet jeg bruker for å spille det.

Jeg har Norton Antivirus firewall som jeg har skrudd av + at jeg har Ruter av 3com som jeg ikke er sikker på om det er firewall på eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...