Gå til innhold

Beste Full/Bigtower?

Anbefalte innlegg

Trenger et stort og romslig full/big-tower med støydempning, støvfiltre, og god luft gjennomstrømning og gjerne kjøling som ikke bråker...

Støydempning kan jeg eventuellt montere selv. Resten er det litt værre med.

Noen som har forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Chieftec big tower har jeg fra før, og det har hverken støydemping, støvfilter, eller fixe løsninger som USB-porter i front av kabinettet... jeg ser etter noe som er et par hakk høyere. LianLi 6050-6070 serien kalles vel Dragon Slayers... jeg ser etter noe som er enda litt råere enn de igjen. Om det koster et par tusen er ikke noe big deal.

Lenke til kommentar

hmm, nå begynner vi å snakke ja :)

PC76 var litt for stygt for min smak... hehe... den er dog stapp full av vifter! Men det er også noe jeg eventuellt ja innstallere selv.

PC75 er mer det jeg ser etter... trenger dog ikke noe vindu, i og med at den skal gjemmes litt bort. Dessuten ser det ikke ut til å ha støvfiltre heller... støydempe kan jeg gjøre selv, men... alukabinett trenger jeg heller ikke i og med at det skal stå stille. Lenge siden jeg dro på LAN, gitt :)

PC73 kanskje?

http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...C73SLB&toc=3050

Filtret, kjølt og dempet med gummioppheng for drives... men det ser litt skjørt og upraktisk ut.

Litt kresen jeg? Neia... hehe :)

Lenke til kommentar

PC76 var litt for stygt for min smak... hehe... den er dog stapp full av vifter! Men det er også noe jeg eventuellt ja innstallere selv.

PC75 er mer det jeg ser etter... trenger dog ikke noe vindu, i og med at den skal gjemmes litt bort. Dessuten ser det ikke ut til å ha støvfiltre heller... støydempe kan jeg gjøre selv, men... alukabinett trenger jeg heller ikke i og med at det skal stå stille. Lenge siden jeg dro på LAN, gitt :)

PC73 kanskje?

Filtret, kjølt og dempet med gummioppheng for drives... men det ser litt skjørt og upraktisk ut.

PC75 har støvfilter i front foran de to 80cm-viftene. Om du ikke trenger vindu er vel PC70 USB tingen? :thumbup:

Lenke til kommentar

PC73 kanskje?

PC75 har støvfilter i front foran de to 80cm-viftene. Om du ikke trenger vindu er vel PC70 USB tingen? :thumbup:

ja, tror nok pc-70 er tingen ja...

Har pc-75usb, samme som pc-70 bare at det har plexi/sidevindu...

har hatt det i ca en måned nnå tror jeg... må bare si at jeg er kjempefornøyd!!

Anbefales på det sterkeste!!

Lenke til kommentar
Eh... modde, modify... dytte inn vifter, støvfiltre osv. :p

Derom den skal stues bort er det like greit å kjøpe et billig kabinett og sette inn noen vifter, men om prisen ikke er så nøye er jo Lian-Li PC76 det ultimate :w00t:

Er jo plass til sabla mange disker :thumbs:

pc76_35bays.jpg

Lenke til kommentar
Derom den skal stues bort er det like greit å kjøpe et billig kabinett og sette inn noen vifter, men om prisen ikke er så nøye er jo Lian-Li PC76 det ultimate :w00t:

Er jo plass til sabla mange disker :thumbs:

Dette kabinettet er vel mer eller mindre umulig å få tak i, er det noen som i det hele tatt har det inne på lager..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...