Gå til innhold

Rimlig å be om heving?


Anbefalte innlegg

Mail til netshop

 

Heisann,

 

Vedrørende faktura nummer 1 005 650.

 

På dette tidspunktet la jeg inn en ordre på en Nokia 8910, telefonen ble levert en uke senere, grunnet problemer internt i Posten Norge.

 

 

 

Grunnen til at jeg skriver til dere i dag, er at telefonen har sluttet å fungere.

 

 

 

Dekslet som omgir telefonen er blitt slarkete, altså kan jeg dytte på telefonen og se at den er løs.

 

Klokken har sluttet å fungere. Den vil ikke vise riktig tid og greier ikke følge tiden.

 

Batteriet lader seg selv ut

 

Bt kan ikke samarbeide med andre telefoner, lomme pc-er eller datamaskiner, får tilbake melding om at kontakten er mistet

 

Sletter meldinger vilkårlig

 

Slår seg av

 

Mister dekning helt plutselig

 

 

 

 

 

Etter samtale med Nokia så kunne ikke de gå god for at en software oppgardering ville hjelpe meg og de var nokså bekymret med henhold til at den ikke holdt sammen en gang.

 

 

 

Jeg ønsker helst å gå over til en annen modell dersom dette er mulig. Nokia mente dette kunne være snakk om en reklamasjon.

 

Dersom det er ønskelig å få den sjekket for vannskade og lignende er dette noe jeg kan ha sjekket hos et lokalt firma før jeg returnerer.

 

 

 

Etter samtale med Nokia så var det faktisk vanskelig å få noe god grunn på problemene.

Konstruksjonen som gjør at jeg fysisk kan dytte telefonen frem og tilbake er ikke så betryggende. Den første tiden var den nemlig ikke slik.

Mokia nevnte også at dette var en mulig reklamsjonssak rett og slett.

 

Noen ideer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, netshop kan kreve å få den reparert i stedenfor byttet til ny telefon, men i dette tilfellet vil det kanskje være større kostnad å reparere enn å gi ny. (om det er det du tenker på). Dette burde gå kjapt og greit, da jeg vet at netshop er raske på support.

 

At den faller fra hverandre, betyr jo bare at om butikken bestemmer seg for reparasjon, så blir det mye som må repareres, ikke bare en software upgrade.

Lenke til kommentar

Det var egentlig det som bekymret meg ja. Har uansett snakket med dem og sagt at jeg ønsker reklamsjon. Nokia kunne heller ikke forstå hvordan dette skjedde, men Netshop har sist ordet. Han virket hyggelig når jeg snakket med han og skulle prøve å la meg få bytte til en annen telefon.

Lenke til kommentar

Vel, det er selger som har valget når det gjelder reparasjon eller ombytte, og det velges som oftest det som gir minst kostnad for selger/verksted/produsent. I dette tilfellet så tenker jeg nok det blir ombytte, om jeg kjenner netshop sin servicevilje rett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...