siDDis Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 akkurat det jeg fryktet, cs 2.hva er poenget hvis det kun er snakk om cs med bedre grafikk ? forstår ikke hvorfor det er så utrolig interessant at det kommer med bedre grafikk. Poenget med å vise en kjent bane av CS var for å vise hvor visuelt vakker Source motoren er i forhold til den gamle motoren. Det er ikke bare pga. grafikk det kan bli intressant med "CS2" (det kommer ikke til å hete CS2), men også fysikk. Trevegger kan ødelegges realistisk og tønner osv blir slengt i luften av granater o.l. Selv har jeg gått lei av CS, men dette kan gi CS den ekstra atmosfæren spillet trenger. Så det vil komme mange "pensjonerte" CS spillere tilbake. Absolutt enig med TCi, eg kjem sikkert til å gjøre comeback i det nye CS nå. Med bedre fysikk så håper eg den lame hoppinga blir fiksa =) Er den største grunnen til at eg slutta med CS. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) - jeg synes egentlig at de brettene som er på cs fungerer helt fint, ser ikke hva du egentlig ønsker rundt leveldesign. Jeg ønsker litt mer spennende levedesign. HL motoren er gammel og består av blokker. Noe som begrenser designerens muligheter til å skape flere taktiske muligheter. Også regn og snø kan nå legges inn og gjøres mye bedre, til blant annet redusere sikten slik at snipere kan lære seg å røre seg litt. Og som siDDIs sier så ødelegger hoppingen hele spillet. Hvem i all verden driver å hopper som en hare når de skal forflytte seg og når de blir skutt på?! Noe lignende som MOH hadde vært topp. Endret 12. mai 2004 av TCi Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 er mange som hopper når dei blir beskutt, men at eg mister fart for å hoppe er så teit Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 ThomasM Hvorfor forandre ett gameplay som åpenbart funker. Selv om mange forsvinne så kommer det jo faktisk fremdeles ny til. Og CS er ganske mye spilt. Hadde vel vært idiotisk å lage ett gameplay likt f.eks. battlefield når det allerede finnes... Bunnyjumping ble vel "fjernet" med 1.4? Når du lander etter ett hopp så stopper du litt opp. Anyways. Bra grafikk ja. Håper de fikser hitboksene da Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 er mange som hopper når dei blir beskutt, Ikke som en skremt hare... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 ThomasM Hvorfor forandre ett gameplay som åpenbart funker. Selv om mange forsvinne så kommer det jo faktisk fremdeles ny til. Og CS er ganske mye spilt. Hadde vel vært idiotisk å lage ett gameplay likt f.eks. battlefield når det allerede finnes... Anyways. Bra grafikk ja. Håper de fikser hitboksene da sier jeg det da ? det jeg sier er at dette egentlig ikke er snakk om noe mer enn en grafisk penere versjon som kanskje kan føre med noen få forandringer som sannsynligis ikke vil være noe man blir for opphengt i (det vil være for risikabelt med en drastisk endring) det er nettopp derfor jeg spør, hva er det som får folk til å bli så opprømt når det mest sannsynlig er snakk om cs med bedre grafikk. Lenke til kommentar
LOG Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 ThomasM Hvorfor forandre ett gameplay som åpenbart funker. Selv om mange forsvinne så kommer det jo faktisk fremdeles ny til. Og CS er ganske mye spilt. Hadde vel vært idiotisk å lage ett gameplay likt f.eks. battlefield når det allerede finnes... Bunnyjumping ble vel "fjernet" med 1.4? Når du lander etter ett hopp så stopper du litt opp. Anyways. Bra grafikk ja. Håper de fikser hitboksene da Er ingen hitboxer i HL2 eller CS2 ,det er polygonene i figurene som registrerer treff sIDDIs da ,bunnyjumping i CS var ett problem ,og de løste problemet helt utmerket med den lille bremsen etter ett hopp. Du får holde deg til UT2003/2004 om du vil hoppe som en tulling Lenke til kommentar
delling81 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Eller painkiller, da du faktisk øker farta når du bunnyjumper Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Eller painkiller, da du faktisk øker farta når du bunnyjumper Det er faktisk det som er poenget med bunnyjumping.. Dette er noe alle 3d spill har problemer med. Husker ikke helt hva som var grunnen. Men tror problemet forsvinner når det legges til en fysikk motor. Noen som vet om det er mulig å bunnyjumpe i et spill med integrert fysikkmotor? Jeg vet at Painkiller har det på fiendene, men påvirker fysikken spilleren her? Blir litt off topic men.. Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Umulig å få lastet ned, men når det blir plass: gå hit for å få begge e3 demoene i highres (700mb, 30 min) EDIT: Den kommer ikke på linken ovenfor, Fileplanet har visst enerett på filmen :/ Endret 13. mai 2004 av Tx3 Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) HER KAN DU LASTE DEN NED I HIGH RES!!!! http://www.fileplanet.com/download.aspx?f=140589 sykt lang ventetid da. Endret 13. mai 2004 av the_zombie Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 bunnyjumping var aldri eit problem sida det lett å justere på i server ini fila, men cs teamet måtte legge til ein teit bremsing for kvar hopp. Altså det blei rett og slett teit om du hoppe oppå ein kant også ta eit langt hopp der igjen......enda oftast med at du datt ned i ei sprekke då Lenke til kommentar
brillan Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 ...og at man kan skyte igjennom kasser, tønner og trevegger. Det har vi da altid kunnet Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 ...og at man kan skyte igjennom kasser, tønner og trevegger. Det har vi da altid kunnet Ja, men "vi" har også alltid kunnet skyte igjennom 10 meter med betong, noe som ikke vil bli mulig når CS blir portet til Source. CS er forresten ikke Half-Life 2's multiplayer, som noen sier. CS:Source er en mod som enten følger med i en av HL2-pakkene som man kan få kjøpt, eller kjøpe via steam, sammen med de andre portsene (Half-Life, DoD, blue shift osv.) CS2 deriomt, som Gabe selv har snakket om, kommer til å bli et eget, retailprodukt, som kan kjøpes separat. Mest sannsynlig kommer dette til å kjøre source. Det har kommet ut 3 filmer fra e3 i år: - 1 pre-e3 som viste litt hl2 stasj, varighet 1 min og 19 sek. - 1 shaky-cam versjon av ATi sin HL2 visning, 13 min lang og 35mb stor. - 1 Gamespy/fileplanet film, som er en cam utgave av ATi og VU's filmsnutter, sammenslått. Denne er på ca 660mb og kan hittil kun fåes tak i via fileplanet (lovlig), eller via torrent. Eller kanskje fra en venn Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 - 1 Gamespy/fileplanet film, som er en cam utgave av ATi og VU's filmsnutter, sammenslått. Denne er på ca 660mb og kan hittil kun fåes tak i via fileplanet (lovlig), eller via torrent. Eller kanskje fra en venn Den jeg lastet ned var jo den som ble vist på E3 messen i fjor. Fikk tak i en ny fra Gamespot som var 305mb stor med helt nye opptak. Aldri gledet meg så mye til et spill som dette. Kommer til å bli det største fps spillet siden orginalen! Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 - 1 Gamespy/fileplanet film, som er en cam utgave av ATi og VU's filmsnutter, sammenslått. Denne er på ca 660mb og kan hittil kun fåes tak i via fileplanet (lovlig), eller via torrent. Eller kanskje fra en venn Den jeg lastet ned var jo den som ble vist på E3 messen i fjor. Fikk tak i en ny fra Gamespot som var 305mb stor med helt nye opptak. Aldri gledet meg så mye til et spill som dette. Kommer til å bli det største fps spillet siden orginalen! Den som er på forsiden av Fileplanet er nesten en halvtime med nytt opptak Alt som blir sagt på nettet, av venner eller av mamma om HL2's multiplayer er forresten bare rykter til vi får en offisiell uttalelse fra VALVe. Det er utrolig mye spekulasjoner om dette på nettet akkurat nå, men VALVe kan strengt tatt ikke gi ut CS:Source som HL's multiplayer, iom at det for det første er et spill vi har betalt for før, spilt før, og mange HL fanboys hater. For det andre, har Half-Life deathmatch utrolig mange fanboys der ute (jj, tro det om dere vil, csfjortisser) og HL2 må inneholde en lignende type multiplayer.. Dessuten går det jo også rykter om TF2 som HL2's multiplayer, men vi får se hva som dukker opp. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Den som er på forsiden av Fileplanet er nesten en halvtime med nytt opptak OK.. Den linken på en annen post her linket til den gamle.. Det var litt irriterende å vente så lenge på ingenting... Dessuten går det jo også rykter om TF2 som HL2's multiplayer, men vi får se hva som dukker opp. Absolutt... følger intenst med Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Åååå! Hl2 OG CS2 så veldig smooth ut *Glede seg* Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Så sinnsykt bra det spillet blir. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Ingen som har funnet bittorrent nedlasting til hl2_fulldemo_e32004.zip ? Njaal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå