XenZor Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 bah!!! nei tror ikke det blir noe alu kabinett på meg nei:( finner ikke et jeg liker:( ja jeg vet at dere vil komme til å si! sjekk microplex og lian Li. men jeg synest ikke forntene på lian li kabinettene er noe fine! sikkert bare jeg som ikke liker de.. men men! Det er lov å ikke like Lian-Li. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 hehe bra:) neida, men tror ikke det er så ALT for mange som ikke liker de! Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) hehe bra:) neida, men tror ikke det er så ALT for mange som ikke liker de! Der tro jeg nesten du har veldig rett.. tror de fleste liker lian-li veldig godt Det er jo ikke noe galt i og ikke like lian li, men selv liker jeg de meget godt. det er jo det neste kabinettet jeg skal kjøpe meg Reason to like it: Vekt og meget stilrent (og de smart løsningene) Edit: Jeg leste feil Endret 17. mai 2004 av Zipp0 Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 hehe bra:) neida, men tror ikke det er så ALT for mange som ikke liker de! Der tro jeg nesten du tar feil.. tror de fleste liker lian-li veldig godt Det er jo ikke noe galt i og ikke like lian li, men selv liker jeg de meget godt. det er jo det neste kabinettet jeg skal kjøpe meg Reason to like it: Vekt og meget stilrent (og de smart løsningene) Der leste du feil Men det skal sies at Lian-Li er et bra kabinett. Har selv et PC-75, men når jeg sier at det er lov å ikke like Lian-Li, så går det på at noen kanskje ikke liker utseende på kabinettene. At det er bra kvalitet er det ingen tvil om. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 hehe bra:) neida, men tror ikke det er så ALT for mange som ikke liker de! Der tro jeg nesten du tar feil.. tror de fleste liker lian-li veldig godt Det er jo ikke noe galt i og ikke like lian li, men selv liker jeg de meget godt. det er jo det neste kabinettet jeg skal kjøpe meg Reason to like it: Vekt og meget stilrent (og de smart løsningene) Der leste du feil Men det skal sies at Lian-Li er et bra kabinett. Har selv et PC-75, men når jeg sier at det er lov å ikke like Lian-Li, så går det på at noen kanskje ikke liker utseende på kabinettene. At det er bra kvalitet er det ingen tvil om. Tror sannelig du har rett jaja, kan jo ikke lese rett hver gang Da har han jo rett da Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 sant sant! det har KUN med utseende på Lian LI jeg ikke liker! skal IKKE nekte på at det er et bra kabbis! men litt offtopic her no! er det VIRKELIG ingen som har kjøpt et sunbeam kabinett og modda litt på da som har noen erfaringer (kanskje noen negative og positive) å fortelle om det? jaja blir no morro å vere den første som modder et sunbeam kabbis da:) hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå