Gå til innhold

Skal ha nytt kabinett! trenger råd!

Anbefalte innlegg

hei jeg TROR jeg skal ha dette kabinettet ( http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBAC1BB1 )

og skal ha EN av disse knappene ( http://www.frozencpu.com/cgi-bin/frozencpu...tml?id=a84ZzKVQ

eller denne : http://www.frozencpu.com/cgi-bin/frozencpu...ml?id=a84ZzKVQ)

har alerede begge 2 i skoffa mi:)

nederst på kabinettet mitt skal jeg sette inn ei klokke/Tmp måler som følte med mitt gamle kabinett (http://www.geocities.com/mysticon81/pc.jpg)

noen som har noen råd på hva anna jeg kan gjøre? lr noen som har dette kabinettet som vet om noen negative/positiver tinger om dette kabinettet?

skal SEFF sette inn vidu/katoder/vannkjøling osv...

kankje dere kan andbefale et anna kabinett? det må vere svart/midi og stil fuldt!

Vet ikke helt hvor denne posten hører hjemme så jeg poster den både på Kabinetter og på Casemods

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det acryl-toweret er definitivt stilfult, men etter min mening, liker jeg ikke sånne kabinetter som ikke er hjemmelaget.

Når du har et sånt kabinett, er det gøy å si at du har laget det selv, ikke "kjøpt det på microplex". Men det er du som skal ha det, og det er, som sagt, definitivt stilfult!

Og denne posten skal ligge HER, og IKKE på "casemod"!

Lenke til kommentar
Har du laget et kabinett av plexi-glass? Skulle likt å sett det..

Et ferdig moddet kabinett, noe som dette ikke er, kan være et mye bedre utgangspunkt for modding enn et annet kabinett..

Har jeg gitt uttrykk for at jeg selv har laget et? Spydigheter kan du spare deg for.

Jeg har sett svært mange som har laget et kabinett av plexi.

Selvsagt kan et ferdig moddet kabbis være et bedre utgangspunkt! Selv en vraka bil kan være det.

Lenke til kommentar

Ikke meningen å våre spydig, men det jeg ikke skjønner er at hver gang en person spør om det ferdigmoddet kabinett er bra så kommer det noen som sier det ser mye bedre ut med selv moddet. Hvordan kabinettet ser ut er jo det første den personen ser, og da trenger ikke han å bli fortalt at det ikke ser bra ut likevel, pga det ikke er selvmoddet..

Lenke til kommentar

Selvsagt kan et ferdigmoddet kabinett se helt flott ut!

Men jeg ser for meg det senarioet der du f.eks. kommer på et LAN med et spesielt kabinett. Så finner du ut at nabo-personen har HELT likt kabinett! Du har liksom ikke lagt i noe arbeid i det, og gått den lette veien!

Har du et egetprodusert kabinett, er det kun du som har det, og dermed enda høyere status-faktor! Men for all del, et ferdigmoddet kan se kjempeflott ut, og som oftest bedre ut enn et selvprodusert et.

Lenke til kommentar

det er samme for meg om andre har samme kabinett som meg..for min del er funksjonalitet vell så viktig som individualitet. Så hvis noen av en eller annen grunn skulle ha samme kabinett....hva så...betyr at du ikke er ensom om å ha god smak :-D. det at selv modda er best og ingenting annet går ann er fjortis mas.

Endret av dopus
Lenke til kommentar

Hjemmelaget, som i laget modden selv, eller lagd hele kabinettet fra grunnen av, selv.

Jeg vil ikke påstå at den tiden, evt. arbeidet om du vil, du legger i med å bestille et kabinett og putte HW inn idet, er så stor at den er nevneverdig.

Dette er min mening, og jeg respekterer at du kankje har andre meninger :)

Lenke til kommentar

Kjøp Chieftec! Fordi:

1. God plass til:

CD-rooms

Harddisker

Vifter

2. Gode løsninger

3. Kan skifte føtter til noen med leds(veldig tøft, har det selv)

4. Veldig god å bygge i

5. Greit design

6. Alright pris

Kjøp Chieftec miditower dragon black! :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...