Gå til innhold

Hvordan laster man ned egen konfig til CS?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
trykk på "options" i CS menyen og du kan forandre configen din derfra.

Det er jo mulighet for det da. Men tviler på at det er det han er ute etter da.

I en profesjonell config er det andre innstillinger som man ikke kan endre i menyen. Disse er vistnok meget viktige, men for min del tviler jeg på at configern jør deg til en bedre spiller.

Men du kan jo altids prøve å søke på google etter

"cs + config"

Da finner du helt sikkert noen bra'e. Btw. den jeg bruker (en HeatoN config, fikk jeg av en kompis, som har lasta den ned fra DC++) er ikke noe bedre enn den man kan lage i menyen ;)

Så konklusjonen er at man blir ikke en bedre spiller selv om configen din er fra en av de beste :nei:

Lenke til kommentar
Mange "pro-configs" _ER_ bedre enn de vanlige da disse ofte inneholder noen finurlige binds og lignende. bind 'stopsound er f.eks en kommando de fleste gode spillerne ikke klarer seg uten.

Hvem er de 'gode' spillerne da? Det er nemmelig ikke lov å bruke stopsound i CPL, pga at det skal være så naturlig som mulig. Samme gjelder for powerstrip og andre gamma-endrene programmer.

En god config er configen du mekker deg selv, det har ingen ting å si om du bruker HeatoN sin config eller om du mekker en selv. Et alternativ er jo å laste ned CPL configen og endre de tinga du selv foretrekker (som kontroller osv).

GL ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...