Flapz Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Hei! Jeg har noen servlets som produserer html sider! Her ønsker jeg da at brukerne av systemet kan få velge hvor de vil laste filen ned på maskinen sin? Er det noen som veit om noen file download forms?? Jeg klarer bare å finne upload forms!! Blandt annet på denne siden: http://cgi-lib.berkeley.edu/ex/perl5/fup.html Lenke til kommentar
???????? Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 File download form? Du kan ikke laste ned filer fra et skjema. Du kan f.eks. bruke et skjema til å finne frem filen og legge de i en <iframe> som er ganske vanlig. F.eks.: <iframe height="0" width="0" src="ftp://dinserver.com/filen"></iframe> Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Tror nok ikke det finnes. Målmappe for downloads settes av brukeren i nedlastingsprogrammet, eller er forhåndsdefinert. Hvis dette mot formodning kan bestemmes av en webside øyner jeg en alvorlig sikkerhetsrisiko. Endret 12. mai 2004 av Loomy Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hvis dette mot formodning kan bestemmes av en webside øyner jeg en alvorlig sikkerhetsrisiko. Selvsagt... Bare til å sette en virusspyworm til å automatisk downloades i C:\Documents and Settings\All Users\Start-meny\Programs\Startup Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå