Toa Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Hvis dere liker Diablo 2, så er en sannsynlighet for at dere også liker Dungeon Siege som nettopp har kommet ut (vel, er det kommet i Norge?). Grafikken er ganske mye bedre enn Diablo 2 sin (glimrende 3D grafikk), og lyden er meget bra. Det er en gigantisk verden (vel... 2 gigantiske verdener siden det er en fullstendig multiplayer-campaign i spillet også), med haugevis av byer, dungeons, castles, crypts, osv osv osv... Jeg er hektet. Characteren min er nå level 54 melee-skill, 20 combat magic og 27 ranged weapons (det er et annet levelsystem enn diablo, og det fønker veldig bra). http://www.dungeonsiege.com Lenke til kommentar
wyerm Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Liker dette spillet veldig bra jeg også. Det er helt perfekt bortsett fra at multiplayer systemet burde vært litt bedre, secure server etc. Men er utrolig bra monstre, stor variasjon av landskap, og veldig mange spells. Har nå en lvl 63 combat magic character. Hvis du har lyst å teame up kontakt meg gjerne på irc, nick: wyerm @ undernet (svarer jeg ikke, er jeg away), eller icq 4302281. - W Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Fortell litt mer! Er det unique våpen osv? Har utstyr mye å si? Tell me more, tell me more! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 hei.. spillt dette spillet littegranne jeg oxo.. et par timer.. er kun lvl 4 melee og no slikt.. det som plager meg i dette spillet er at du egentlig sliter passe bra, hvis du ikke har med deg ekstra folk, pakk-esel osv...... og dette er plagsomt da esela blir drept, og mye å holde styr på.. eneste minuset jeg ser foreløpig.. btw: om jeg bør betale folk i byer for å joine partiet mitt?? og hvor mange er dere i partiet? beret Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 eg har spelt dette spelet som ein ***** liten narkoman heile denne helga blei nettopp ferdig med det og har tatt ein 2 minutters titt på multiplayer delen er level 52 50 og noe på bue skills 25 og noe på melee 15 og noe på combat og 4 på nature :razz: Eg likte dette spelet kjempegodt, for første gang siden deus ex så har eg brukt over 25 timer på eit single player spel medal of honor tok meg 7 timer håper level editoren er kraftig :smile: da skal eg lage skikkeleg stash til dette [ Denne Melding var redigert av: siDDis på 2002-04-15 07:28 ] Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Er lei de samme gamle RPG spillene som setter fokus på kamp i stedet for story. Kan ikke Morrowind komme snart? Gleder meg til å teste editoren og å utforske spillet. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Hvis jeg bare hadde funnet et sted hvor dem selger dette spillet så............. grrrrrrr! Vel, jeg får vel klare meg med Jedi Outcast intil videre. Men det holder ikke så veldig mye lenger. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Tyder på at jeg må ut og lete etter DS idag da. :smile: Lenke til kommentar
Toa Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 Quote: On 2002-04-15 00:59, siDDIs skrev:eg har spelt dette spelet som ein ***** liten narkoman heile denne helgablei nettopp ferdig med det og har tatt ein 2 minutters titt på multiplayer delener level 5250 og noe på bue skills25 og noe på melee15 og noe på combat og 4 på nature :razz:Eg likte dette spelet kjempegodt, for første gang siden deus ex så har eg brukt over 25 timer på eit single player spelmedal of honor tok meg 7 timerhåper level editoren er kraftig :smile:da skal eg lage skikkeleg stash til dette<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: siDDis på 2002-04-15 07:28 ]</font> Hele level-editoren som de benyttet til å lage spillet er jo snart klar for gratis nedlastning på nettet. Den er nok sikkert ikke så dum... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå