Gå til innhold

Dungeon Siege

Anbefalte innlegg

Hvis dere liker Diablo 2, så er en sannsynlighet for at dere også liker Dungeon Siege som nettopp har kommet ut (vel, er det kommet i Norge?). Grafikken er ganske mye bedre enn Diablo 2 sin (glimrende 3D grafikk), og lyden er meget bra. Det er en gigantisk verden (vel... 2 gigantiske verdener siden det er en fullstendig multiplayer-campaign i spillet også), med haugevis av byer, dungeons, castles, crypts, osv osv osv...

Jeg er hektet. Characteren min er nå level 54 melee-skill, 20 combat magic og 27 ranged weapons (det er et annet levelsystem enn diablo, og det fønker veldig bra).

http://www.dungeonsiege.com

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker dette spillet veldig bra jeg også. Det er helt perfekt bortsett fra at multiplayer systemet burde vært litt bedre, secure server etc. Men er utrolig bra monstre, stor variasjon av landskap, og veldig mange spells.

Har nå en lvl 63 combat magic character. Hvis du har lyst å teame up kontakt meg gjerne på irc, nick: wyerm @ undernet (svarer jeg ikke, er jeg away), eller icq 4302281.

- W

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

hei.. spillt dette spillet littegranne jeg oxo.. et par timer..

er kun lvl 4 melee og no slikt.. det som plager meg i dette spillet er at du egentlig sliter passe bra, hvis du ikke har med deg ekstra folk, pakk-esel osv...... og dette er plagsomt da esela blir drept, og mye å holde styr på.. eneste minuset jeg ser foreløpig.. btw: om jeg bør betale folk i byer for å joine partiet mitt??

og hvor mange er dere i partiet?

beret

Lenke til kommentar

eg har spelt dette spelet som ein ***** liten narkoman heile denne helga

blei nettopp ferdig med det og har tatt ein 2 minutters titt på multiplayer delen

er level 52

50 og noe på bue skills

25 og noe på melee

15 og noe på combat

og 4 på nature :razz:

Eg likte dette spelet kjempegodt, for første gang siden deus ex så har eg brukt over 25 timer på eit single player spel

medal of honor tok meg 7 timer

håper level editoren er kraftig :smile:

da skal eg lage skikkeleg stash til dette

[ Denne Melding var redigert av: siDDis på 2002-04-15 07:28 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-15 00:59, siDDIs skrev:

eg har spelt dette spelet som ein ***** liten narkoman heile denne helga

blei nettopp ferdig med det og har tatt ein 2 minutters titt på multiplayer delen

er level 52

50 og noe på bue skills

25 og noe på melee

15 og noe på combat

og 4 på nature :razz:

Eg likte dette spelet kjempegodt, for første gang siden deus ex så har eg brukt over 25 timer på eit single player spel

medal of honor tok meg 7 timer

håper level editoren er kraftig :smile:

da skal eg lage skikkeleg stash til dette

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: siDDis på 2002-04-15 07:28 ]</font>

Hele level-editoren som de benyttet til å lage spillet er jo snart klar for gratis nedlastning på nettet. Den er nok sikkert ikke så dum...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...