ExcaliBuR Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Egentlig kunne vel denne kanskje hørt under programvare, men siden det er ment som et supplement for å vise et skjermkorts egenskaper så velger jeg å poste her, siden demoen følger med Parhelia og ikke Parhelia med demoen . Noen som tilfeldigvis har denne råe demoen og villige til å legge den ut på en server (Helst i en fil) for meg til å laste ned? =) Hvis noen kunne ha gjort med, men bare la den ligge der for, la oss si en dag, så ville det vært toppers om den lå der ut morgendagen ihvertfall =) Vet at Matrox har (Merk: fortid) headhuntet folk som har delt denne demoen. Hadde vært takknemmelig hvis noen gjorde dette! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Tok meg ikke lange tida på google: http://games.bigpond.com/pc/resources/file...tails/html/5180 Lenke til kommentar
Marik Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Demoen er veldig bra, det er som å se rett inn i et stort akvarium. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Egentlig kunne vel denne kanskje hørt under programvare, men siden det er ment som et supplement for å vise et skjermkorts egenskaper så velger jeg å poste her, siden demoen følger med Parhelia og ikke Parhelia med demoen . Noen som tilfeldigvis har denne råe demoen og villige til å legge den ut på en server (Helst i en fil) for meg til å laste ned? =) Hvis noen kunne ha gjort med, men bare la den ligge der for, la oss si en dag, så ville det vært toppers om den lå der ut morgendagen ihvertfall =) Vet at Matrox har (Merk: fortid) headhuntet folk som har delt denne demoen. Hadde vært takknemmelig hvis noen gjorde dette! Du er klar over at patche greia som gjør at folk med nvidia og ati kan se demoen ikke er så veldig bra? Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Du er klar over at patche greia som gjør at folk med nvidia og ati kan se demoen ikke er så veldig bra? Hva mener du med det ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå