Gå til innhold

Reef Demo

Anbefalte innlegg

Egentlig kunne vel denne kanskje hørt under programvare, men siden det er ment som et supplement for å vise et skjermkorts egenskaper så velger jeg å poste her, siden demoen følger med Parhelia og ikke Parhelia med demoen ;).

Noen som tilfeldigvis har denne råe demoen og villige til å legge den ut på en server (Helst i en fil) for meg til å laste ned? =)

Hvis noen kunne ha gjort med, men bare la den ligge der for, la oss si en dag, så ville det vært toppers om den lå der ut morgendagen ihvertfall =) Vet at Matrox har (Merk: fortid) headhuntet folk som har delt denne demoen.

Hadde vært takknemmelig hvis noen gjorde dette!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Egentlig kunne vel denne kanskje hørt under programvare, men siden det er ment som et supplement for å vise et skjermkorts egenskaper så velger jeg å poste her, siden demoen følger med Parhelia og ikke Parhelia med demoen ;).

Noen som tilfeldigvis har denne råe demoen og villige til å legge den ut på en server (Helst i en fil) for meg til å laste ned? =)

Hvis noen kunne ha gjort med, men bare la den ligge der for, la oss si en dag, så ville det vært toppers om den lå der ut morgendagen ihvertfall =) Vet at Matrox har (Merk: fortid) headhuntet folk som har delt denne demoen.

Hadde vært takknemmelig hvis noen gjorde dette!

Du er klar over at patche greia som gjør at folk med nvidia og ati kan se demoen ikke er så veldig bra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...