Lokomotiv. Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Har sett på komplett.no at en 250GB ekstern harddisk med Media Center koster 2850,- kr, mens en nøyaktig lik ekstern harddisk uten media center koster 400,- kr mindre. Hva er media center? Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Med Media Center menes det at man kan stikke inn et 8-i-1 minnekortleser. Altså kort som disse: Memory Stick, Memory Stick Pro, MultiMedia Card, SD Card, SmartMedia, CompactFlash Type I/II og MicroDrive. Du får altså tilgang til disse ting du har oppe i disse ulike kortypene via to Flyttbar disk-ikoner i vinduet Min Datamaskin. Lenke til kommentar
kain Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 De har foresten en ekstern hd på mpx.no sine sider til 1800,- 250Ghd her Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 har ikke microsoft laget et os som heter windows media center og a.. er ikke sikker på om det er detta det er snakk om, men det var bare det første som slo meg. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 har ikke microsoft laget et os som heter windows media center og a.. er ikke sikker på om det er detta det er snakk om, men det var bare det første som slo meg. Nope, er som nevnt tidligere pga. kortleseren. Kjøp heller en billigere verson, så kan du kjøpe en kortleser i tillegg om du trenger det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå