hagesaks Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Hei, Jeg kan ikke lenger få vist kildekoden når jeg høyreklikker på en nettside i Internet Explorer. Dette gikk jo bra før, men nå går det ikke lenger. Jeg har versjon 6.0. Jeg er rimelig sikkert på at dette kun er en innstilling en plass, men hvor??? Kan noen hjelpe meg? Mvh Hagesaks Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Hva skjer når du trykker på "Vis kilde" da? Eller er den ikke der? Eller er den diffus? Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 hvis du har engelsk versjon heter det View Source. Fungerer det når du går fra menyen : Vis -> Kildekode, (engelsk : View -> Source) ? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 hvis du har engelsk versjon heter det View Source. Håper seriøst ikke det var problemet! Lenke til kommentar
Aganon Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hmmmm prøv og tøm temp mappen til Explorer tool-->internet options-->delete files Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå