Gå til innhold

PC-21OO

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg har bestillt et Abit NF7-S v.2.O og en AMD XP25OO+,

men det gamle rammet er absolutt ikke noe å skryte av... 1x256 mb PC-21OO og 1x128mb PC-21OO (hey, ikke le!!!!). Kan jeg få gjort noe med cpu'n da? så det skulle være greit og enkelt å få den til 32OO+. Kan jeg også det?

PS:Vifta mi er en Glachiel Tech ,opp til 32OO+ , er den trygg å bruke på en cpu klokka til 32OO+???

Takk for svar! og igjen! IKKE LE AV RAMMEN MIN!!!! God Dammit :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

XP2500+ har 333Mhz busshastighet, så du må vel ha PC2700 for å utnytte den fullt ut og hvis du skal klokke FSB så bør du ihvertfall ha PC3200, hvis du kjøper dette så har du en bedre kjangs, men du må følge med temperaturen hele tiden. Hvis tempen kommer over 60c ved max belasting så bør du vurdere bedre kjøling.

Edit: Skriveleif

Endret av White_Tiger
Lenke til kommentar

Stemmer dette MAtroxX!

Og Hotmale: Skriv litt ryddigere, så kanskje det blir lettere for andre å lese og dermed gi deg et godt svar. (nei det er ikke tøft å skrive O istedenfor 0!

Men over til det rotete spørsmålet ditt: Du vil ikke få 2500+-hastighet på cpuen din! 2100-RAM er på 133MHz, og XP2500+ bruker 166MHz FSB! Derfor vil du få en dårligere ytelse! For å utnytte prosessoren din, må du investere i minst 2700-RAM!

Lenke til kommentar

Takk for svar, og unnskyld for et rotete spørsmål.

Og ,Nei jeg syns ikke det er kult å skrive O istedet for null men tastaturet mitt er ødlagt!

Så, det dere sier er at jeg burde skaffe meg PC-32OO ram? Og Kjølern holder ikke? dere vet sikkert bedre enn meg så!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...