-Logos- Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg har et problem. etter å ha innstalert ny ram (128 nå 256 tilsammen) og helt ny hardisk (120) og innstalert windows. Men nå har maskinen min sluttet å virke normalt. Maskinen virket som normalt den føste tiden. Men står nå på "IBM APTIVA" bildet helt i starten, maskinen gir her fra seg en tikkelyd, Etter en stund går denne skjermen vekk og et svart skjermbilde vises. Med en hvit blinkende prikk i hjørnet. Her stopper det helt opp. Hva kan være problemet? hvis jeg restarter mange ganger starter den kanskje hvis jeg er heldig, kan den nye hardisken ha noe med dette å gjøre Svar haster. takk for hjelpen.... Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Du får nesten prøve å koble ut denne nye disken, og se hvordan maskinen oppfører seg. Har dårlig erfaring med IBM'er fra den tida der, og har opplevd noen rare feil... Ikke kjenner jeg til biosen heller... Det kan jo hende at det er noe med konfigurasjonen av disker som skurrer litt for maskinen også... Prøv som sagt å napp ut den nye disken og se om den oppfører seg normalt igjen. Deretter kan du jo prøve minnebrikka... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå