henrik_s Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 hei! det jeg lurer på er hvordan jeg får søkemotorer som google osv til å vise siden min? det er vel mulig? Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Nå skal jeg lære deg noe gøy De første ordene som legges til i en søkemotor, i dette tilfellet google, er noe ala "add page to google". Søk i de respektive motorene så skal du se Endret 12. mai 2004 av enden Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Hvis du har siden din på et webhotel pleier de som regel å legge den til på google og div. andre søkemotorer automatisk. Hvis ikke så får du bare lete etter en "add page" knapp som enden sa. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 http://www.google.com/addurl.html Bare du har en tittel, meta- nøkkelord og beskrivelse så vil du nok få treff på det, men Google oppdaterer ikke indeksen sin hver dag for å si det slik. Noen ganger går det lengre perioder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå