mandela Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Hei, har lyst til å koble noe info mot et domene jeg har, hvordan gjør jeg det? Har det noe å gjøre med "meta"info i html headeren? ved søk på google etter mitt domenenavn, "modellmakt", får jeg opp følgende: Modellmakt Modellmakt. 4/29/2004. GENTLEMAN på John Dee, Oslo. ... Comments (0). 4/18/2004. Modellmakt. Filed under: Norsk. — heraldo @ Sunday 18 April 2004 - 23:16. ... modellmakt.org/wordpress/ jeg vil ha en beskrivelse av siden i stedet, hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Google, og sikkert noen andre, ignorerer metatagger så vidt jeg vet. Her er forøvrig en grei generator for metatagger ##fiksing av url tagger - enden## Jada, bare knus min fine url-tag Endret 13. mai 2004 av PT Lenke til kommentar
graskoweb Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Google viser veldig sjelden innholdet i description taggen. Den plukker og viser fraser i tekstinnholdet som er relevante for søket. AltaVista, AllTheWeb mfl derimot viser beskrivelsen (description). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå