wil Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 satt å installerte Red Hat 8.0 på min pc i går (ja, vet den er litt gammel) uannsett, installasjonen gikk greit og alt så ut til å funke. helt til jeg skulle starte Windows 2000 etterpå. dette gikk ikke så greit som jeg hadde trodd. for Windows 2000 var sirup i forhold til det den var før jeg installerte Linux. som sikkert mange andre så lurte jeg på hva som kunne være feil. da jeg tilslutt kom inn til Windows 2000 så sjekka jeg endel ting, som: enhetsbehandlingen min, der var det ikke noe særlig som var galt, alt som normalt. prøvde alle mulige måter jeg kunne komme på akkurat da. prøvde å reinstallere Windows 2000 men da hang installasjonen. prøvde å reinstallere XP det funka, så gjenoppretta jeg imagene til Windows 2000. like gal 2000. tilfeldigvis så så jeg litt i min datamaskin for å sjekke om det var noe galt der. det skulle normalt være 10 partisjoner der, men det var 11, dette var jo ikke riktig. så jeg prøvde å høyreklikke på denne, men det tok jo sånn tid. så gikk jeg inni Partition Magic og prøvde å slette alle Linux partisjonene mine for å se om det funka. så restarta jeg Windows 2000 igjen. denne gangen funka det og da ble alt som normalt igjen. heldigvis. det så ut som at den partisjonen som gjorde at Windows 2000 ble treig var boot partisjonen til Linux av en eller annen grunn. skjønner ikke helt hva den har med Windows å gjøre. men men. det funker uannsett, fint igjen nå. bortsett fra at Linux er sletta, men det skal jeg installere Senere i kveld en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå