Gå til innhold

Sapphire 9800pro med R360 kjerne.

Anbefalte innlegg

Kjøpte nettopp et nytt 9800pro kort (lite retail) og rev av møkkaviften og så tilfeldigvis at kjernen er en R360 og ikke en R350.. Er ikke R360 en 9800xt kjerne?

Rart at kortet er 128mb hynix minne. Noen som har ideer om hva dette egentlig er for noe? Muligens en grei flashe sak og vips, et ekte 9800xt med 128mb??? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du prøvd omega driverne? ligger på omegacorner.com. Inneholder klokkeverktøy i catalyst menyen. Ganske spent hva jeg kan hente fra dette vannskapte kortet med vannkjøling og flashe det til xt.. :cool:

Hva er høyste hastighet du klarer å få stabilt med hynix minne. Leste her en dag at det var bra minne. (klokkevenlig)

Lenke til kommentar

Lurer på hvorfor de leverer 9800pro med R360 kjerne. Sitter vel med lassevis xt gpuér og sparer kostnader med å flashe ned xt til pro?? Klager ikke jeg, når jeg sitter med et nesten orginalt 9800xt kort. :thumbup:

For 1900,-!!!

Endret av 8-Ball
Lenke til kommentar

Kjøpte det hos MPX.no, og det er et sapphire 9800pro 128 lite retail. Tror det er mange nettsteder som sitter på dette kortet for øyeblikket. Kunne ramsa opp dele-nr. men til ingen nytte, for sapphire har tydeligvis ikke bestemts seg hva dette kortet skulle være for noe. Det er klister på klister oppå hverandre. :yes:

Lenke til kommentar
Kjøpte det hos MPX.no, og det er et sapphire 9800pro 128 lite retail. Tror det er mange nettsteder som sitter på dette kortet for øyeblikket. Kunne ramsa opp dele-nr. men til ingen nytte, for sapphire har tydeligvis ikke bestemts seg hva dette kortet skulle være for noe. Det er klister på klister oppå hverandre. :yes:

Er det den såkalte 128 bits ver.?

Lenke til kommentar

Ja tror det. Klarte ikke å vente på radiator så jeg satt nettopp i kjelleren og modda kortet med ett par ramkjølere fra en gammel cpu kjøler (oppkappa) og slengte på en iceberq kjøler. Flasha til xt og det funker fint som bare det. 6900p i 3dmark03.

kjører nå på 440 på kjerne og 395 på minne. :green:

Lenke til kommentar
Kjøpte det hos MPX.no, og det er et sapphire 9800pro 128 lite retail. Tror det er mange nettsteder som sitter på dette kortet for øyeblikket. Kunne ramsa opp dele-nr. men til ingen nytte, for sapphire har tydeligvis ikke bestemts seg hva dette kortet skulle være for noe. Det er klister på klister oppå hverandre.  :yes:

Er det den såkalte 128 bits ver.?

nei

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...