Abruzzi Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Hvordan får jeg denne tilbake? En person klikket den bort en gang så den aldri skulle spørre om jeg ville ha den igjen men nå vil jeg ha den tilbake. Hvordan går jeg den tilbake. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Internet Explorer -> Internet Options -> Content -> AutoComplete, så står det der. Huk av User names and passwords on forms, og prompt me to save passwords EDIT: *stenge internet explorer som forøvrig er ekkel* Endret 12. mai 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Verktøy -> Alternativer for Internet-> Innhold -> Autofullfør Her har du alle valgene, og kan skru det av / på slik du vil! Vil anbefalle å ha det av, av sikkerhetshensyn! Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Jeg har norsk versjon! EDIT: Takk! Endret 12. mai 2004 av oleeid Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Snufs! IE og Norsk Hva er galt med det da? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Sikkert ikke så mye, untatt diverse exploiter som man kan bruke IE til. Er man på irc og får mye linker vil man ikke ha IE Men nok off-topic... Beklager mod Lenke til kommentar
It's me Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Internet Explorer er ikke hardware, men programvare. Flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå