Gå til innhold

plassproblem på 9800pro


Anbefalte innlegg

først: er/var litt usikker på hvor det var best å lage denne posten, så jeg tar sjansen på å poste her

 

så til spørmålene

 

jeg har et sapphire 9800pro som skal bli flashet til xt

 

dette føler jeg at krever en utbedring av kjøling, så jeg har skaffet meg en vga silencer, men den er ikke montert enda pga: ramsinks. jeg vet netconnection.no har noen inne, men de er svindyre, så jeg fant disse hos 3dfxcool istede: http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet837.htm

 

spørmålet mitt er: passer disse bra på kortet mitt, og vil det være plass nok til å montere vga silenceren også? den dekker jo helt eller delvis rammen på kortet...

 

når man ikke har alt for bra med cash så er det greit å vite om ting passer føre man shopper...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja de er sagd i to med liten baufil. Og jeg har kjørt 3Dmark 03 uten arrtifacts på 447,75 GPU og 371,25 på MEM. Skal sies at kortet ikke er flasha til XT.

Men jeg er IKKE fornøyd med VGA silencer! Vifta har begynt å bråke og til tider høres det ikke pent ut :thumbdown:

Kommer nok til å sette inn vannkjøling når skattepenga kommer, da blir det kjøleribbe på siste mminnet også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...