Spirre Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 først: er/var litt usikker på hvor det var best å lage denne posten, så jeg tar sjansen på å poste her så til spørmålene jeg har et sapphire 9800pro som skal bli flashet til xt dette føler jeg at krever en utbedring av kjøling, så jeg har skaffet meg en vga silencer, men den er ikke montert enda pga: ramsinks. jeg vet netconnection.no har noen inne, men de er svindyre, så jeg fant disse hos 3dfxcool istede: http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet837.htm spørmålet mitt er: passer disse bra på kortet mitt, og vil det være plass nok til å montere vga silenceren også? den dekker jo helt eller delvis rammen på kortet... når man ikke har alt for bra med cash så er det greit å vite om ting passer føre man shopper... Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg har bestilt VGA silencer og de ramsinkene! Hvis de ikke passer så er det jo bare å ha 4 stykker under skjermkorte! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 joda sef går det, men jeg vil nå ha på begge sider da, blir ikke full effekt uten de...mene, send meg en beskjed eller post her når du får delene, sånn at jeg vet om det passer eller ikke Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg har samme kjøler, men litt andre RAMkjølere. Jeg fikk ikke satt kjøler på RAM-en som sitter under VGA silenseren, men ellers gikk det greit. Bilde Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg har samme kjøler, men litt andre RAMkjølere. Jeg fikk ikke satt kjøler på RAM-en som sitter under VGA silenseren, men ellers gikk det greit. Bilde Har du delt de i to?? Hvor mye mer kunne du klokke etter du hadde satt de på? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Ja de er sagd i to med liten baufil. Og jeg har kjørt 3Dmark 03 uten arrtifacts på 447,75 GPU og 371,25 på MEM. Skal sies at kortet ikke er flasha til XT. Men jeg er IKKE fornøyd med VGA silencer! Vifta har begynt å bråke og til tider høres det ikke pent ut Kommer nok til å sette inn vannkjøling når skattepenga kommer, da blir det kjøleribbe på siste mminnet også. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg tenkte på de ramkjølerne som jeg kunne splite opp men ville ikke ha noe styr med sånn termisk lim! Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg tenkte på de ramkjølerne som jeg kunne splite opp men ville ikke ha noe styr med sånn termisk lim! Er ikke noe styr om du ikke skal prøve å ta dem av. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg tenkte på de ramkjølerne som jeg kunne splite opp men ville ikke ha noe styr med sånn termisk lim! Er ikke noe styr om du ikke skal prøve å ta dem av. Er det mulig å bruke AC5 istedenfor termisk lim? Vill det sitte godt nok?? Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 jeg hadde ikke nok peng uansett så, men jeg kan ta noen bilder og sånt når jeg ahr fått alt sammen og setti de på! Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Det følger vel med en slags tape på kjølerne, eller? Det gjorde det på de jeg kjøpte. Tror ikke de holder, men man kan jo prøve. Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 VGA silencer er dårlig kjøp Zalman og benytt deg av angrerettsloven Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) VGA silencer er dårlig kjøp Zalman og benytt deg av angrerettsloven Enig! VGA silencer er skrytt opp i skyene uten grunn Endret 13. mai 2004 av XenZor Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Ja da har jeg festa VGA silencer og 5 sånne ramsinks siden det var litt for liten plass! Jeg må si at VGA silencer er _drit_ bra! Tempen sank ned fra 41 idle til 37 i idle på cpu! Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Ja da har jeg festa VGA silencer og 5 sånne ramsinks siden det var litt for liten plass! Jeg må si at VGA silencer er _drit_ bra! Tempen sank ned fra 41 idle til 37 i idle på cpu! venter på bilde.. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Her er bilder! Se helt nederst! Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 tja... er jo bare å prøve det... går det ikke, så kan du jo bare kutte ned klossene litt... Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Her er bilder! Se helt nederst! Ser jo at du ikke har fått alle rambrikken avkjølt pga. plassmangel =/ Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 jaja men jeg får klokka til 380på minne med de! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå