pooka2 Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Går det ann å kjøpe ekstra USB kontakter, som jeg kan koble til en USB for så å få flere ut av en liten boks... sånn som vi gjør når vi har for lite med stikkontakter. Samme med Fireware. Det går jo ann å kjøpe eksterne varer i nesten alt, det burde nesten gjøre det med USB og Fireware også vel? Isåfall, hvor i all verden finner jeg det? -Danna- Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Ja det er bare å kjøpe en USB-HUB, men tenk over hva du skal bruke den til. Er det enheter som trekker strøm via USP-kontakten, bør du velge en HUB med egen strømfosyning. Edit: Leif Endret 12. mai 2004 av XenZor Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Her finner du både usb og firewire hubber http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10442 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 du kan også kjøpe en intern USB/firewire hUB, som du monterer i 3.5 tommers bay. disse tar ofte strøm rett fra PSU, og kan som regel kobles til ved at du drar en kabel rett gjennom kabinettet, ut bak og plugger inn i en vanlig USB plugg... ett fint eksempel er dette, hentet fra komplett... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Tror det er snakk om til en eventuell laptop her, da jeg "kjenner" trådstarter. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) da er det enten muligheter for å kjøpe pcmcia kort med både firewire og USB2 på, eller å kjøpe USB2/firewire hub, slikt tidligere postere har sagt.. PCMCIA kort med begge to: fra komplett edit: leif Endret 13. mai 2004 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå