andesam Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Finnes det noe alternativt programmvare til tv kort? Ikke det at det jeg har ikke duger, men det hadde vært gøy å teste ut noen andre. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Mener det var et program som her ChrisTV, men er ikke sikker på om det fortsatt er tilgjengelig. Det var ihvertfall gratis. Edit: Link Endret 12. mai 2004 av XenZor Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg bruker cable-Crypt, og syns det er et greit program, det er ganske enkelt å bruke.. link. Lenke til kommentar
hmork Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Prøv gjerne InterVideo WinDVR, som er standardprogrammet som følger med MSI TV@anywhere Master. Funker veldig bra. Enkel bytting av kanaler med pageup/pagedown, og spiser akseptabel mengde av ressurser. Men: Kommersiell :-p Har prøvd 4-5 andre programmer også, men har fortsatt ikke funnet noe som virker like inituitivt som WinDVR. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 DScaler fungerte fint på mitt, brukte da også en alternativ driver til kortet, og ikke den orginale. Her er linken til driver , The current driver is a Video Capture driver for Bt848, Bt849, Bt878 and Bt879 based video capture boards. Hvis du har et tvkort basert på et av disse chipsettene, så kan jeg anbefale denne. Mvh Meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå