Gå til innhold

Post dine erfaringer om E700 her!

Anbefalte innlegg

Det er sikkert greit( eller veldig flott ) med mp3 på mobilen men somregel er det bedre å ha en egen mp3 spiller som ikke sluker batteriet på mobilen.

Jeg er egentlig ganske fornøyd med min E700, selv om jeg skulle ønske den hadde symbian :p Knappene er veldig deilige å skrive meldinger med,det at de er flate gjør bare at det er lettere å skrive med de. Har bare kommet borti den røde knappen fem ganger maks så jeg har ikke irritert meg mye over slettede meldinger.

Kameraet er bra til mobilkamera å være, har bare tatt et bilde i VGA som jeg har sendt til dataen min ( send meg PM hvis jeg skal sende det til deg) og det bildet har jeg fremkallt over internett, det ble veldig bra :) Snart kommer det mobiler med megapixel kameraer så hvis det er viktig burde du heller vente på de.

Hvis du ikke får mange meldinger eller ringer endel og fortsatt vil at mobilen skal underholde deg så er det ikke mpbilen for deg. To eller tre av spillene som følger med er morsomme i starten og man kan få noen spill fra samsungchallenge men du blir lei av de også. Har ikke fått til å laste ned noen andre spill med wap, får bare feilmeldinger ( eller noe, vet ikke hva jeg skal kalle det) og den har tydeligvis lastet ned noe for penger blir trekkt.

Minnet er jo egentlig ganske bra, men jeg skulle ønske det hadde vært muligheter for minnekort siden de lydfilene jeg har tatt opp tar ganske stor plass. Mobilen er veldig liten og veldig fin designmessig, det er en av grunnene til at jeg er fornøyd.

Det at den ikke har profiler kan bli et problem, fordi den lager mye lyd når den vibrerer! Du hører det veldig godt når du får meldinger eller hvis noen ringer mens du har time eller er på andre steder man ikke skal høre mobilen. Det er det jeg har irritert meg mest over, bekreftelses lydene merker jeg ikke noe til siden jeg alltid har på lydløs og kameralyden har jeg vennt meg til.

Dette ble egentlig alt for langt men jeg måtte nesten ha med alt. Også er den kanskje litt overpriset da, men det er opp til den enkelte å vurdere det etter hva de har råd til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...