Gå til innhold

Post dine erfaringer om E700 her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordeler: Bra design. Det beste mobilkameraet på det norske markedet( utenom x600).

Ulemper: Ir som ikke fungerer. Ikke bluetooth. Irriterende lyder som det ikke går ann å skru av(blant annet kameralyden) Dårlig javaytelse. Temmelig liten skjerm. Ikke mp3 eller radio. Og hvis du skulle være så uheldig å komme borti rød ringeknapp mens du skriver melding blir meldingen slettet. Altfor flatt tastatur( etter min mening) Svært overpriset( hvis du ser på hva du får igjen for pengene) Ikke trippelbånd (for deg som reiser til amerika mye) Lite muligheter. Telefon som du blir fort lei av.

Så hvorfor ikke ta en titt på N6600 :thumbs: Eller da som sagt vente på e710.

Lenke til kommentar
Fordeler: Bra design. Det beste mobilkameraet på det norske markedet( utenom x600).

Ulemper: Ir som ikke fungerer. Ikke bluetooth. Irriterende lyder som det ikke går ann å skru av(blant annet kameralyden) Dårlig javaytelse. Temmelig liten skjerm. Ikke mp3 eller radio. Og hvis du skulle være så uheldig å komme borti rød ringeknapp mens du skriver melding blir meldingen slettet. Altfor flatt tastatur( etter min mening) Svært overpriset( hvis du ser på hva du får igjen for pengene) Ikke trippelbånd (for deg som reiser til amerika mye) Lite muligheter. Telefon som du blir fort lei av.

Så hvorfor ikke ta en titt på N6600 :thumbs: Eller da som sagt vente på e710.

det spørs etter hvilket behov han har, n6600 er jo en helt annerledes tlf enn e700.

skjermen syns jeg er stor nok, det er jo tross alt en kamskjell telefon, kan ikke ha for stor skjerm heller, og jo større skjerm jo mer strøm bruker den, jo mindre batteritid. tastaturet syns jeg er bra nok. uansett hvilken type telefon man har, så blir man jo fort lei. syns e700 er bra jeg, men spørs hva du vil bruke den til.

Lenke til kommentar

En ting som er ganske irriterende, er at du må gå inn manuelt hver gang du skal skrive en sms for å endre skriftstørelsen til liten. Hvis du ikke endrer dette vil du merke at sms forbruket ditt kommer til å øke med en tredjedel.

E 700 har bra skjerm, bra kamera, etter min mening god og oversiktelig meny. Tastene er store, så at de er flate betyr ikke så mye. Kul design. Høytaleren er veldig bra. Det følger med handsfree sett. Samsung har lavere feilprosent en både nokia og sonyericsson.

Batterikapasiteten er dårlig, den har ikke bluetooth og ikke triband.

Om dette er telefonen for deg, avhenger av hvilke funksjoner du syntes er viktig.

Lenke til kommentar

Altså, E710 er ingen ny mobil.

Den ble lansert nesten samtidig som E700 i fjor, men kun via Vodafone og har derfor ikke kommet til Norge før nå snart. De blitzene er bare noen vanlige lys som ikke funker noe særlig. Video-funksjoen er dårlig. Ser ingen grunn til å velge E710 foran E700, da den trolig vil bli liggende noe over i pris også.

Lenke til kommentar

Ok.. Jeg vil helst ha:

>En liten telefon

>kansje mp3 men ikke nødvendig

>god bilde kvalitet er bra

>mer enn 5mb minne

>god skjerm

>Mulighet til å kunne motta andre ringetoner

>En telefon som er litt underholdene

Det er vel det som er viktig..

Endret av Xedge
Lenke til kommentar

du kan se på OL versjonen e710 på forsiden

og en ting til du kan slå av kamera lyden på e700

og enda en ting DEN SUGER !!

det er det verste telefon jeg har hatt....

-dårlig menyer

-har ikke noe av det du trenger

-IR en som nevt

-blutooth

-knappene sitter sammen og er vanskelig og vonde og trøkke på

-OSSSV det er masse mere dritt !!

det er flere med samma kamera som E700 tror 6600.p900.SX1 har samma kamera !!

Lenke til kommentar

Da er det vel e700 som er telefonen for deg. Men jeg syntes ikke at telefonen er så veldig underholdende. En telefon som derimot er underholdende til alle tider er N6600. Men hvis du må ha en liten telefon, så for all del gå for e700 :D

Lenke til kommentar
Da er det vel e700 som er telefonen for deg. Men jeg syntes ikke at telefonen er så veldig underholdende. En telefon som derimot er underholdende til alle tider er N6600. Men hvis du må ha en liten telefon, så for all del gå for e700 :D

Hvordan er bildene når du legger dem over på pcen?

Hva er best av E700 og Nokia 6230?

Lenke til kommentar

Ville valgt 6230 pga av bedre kamera (tror jeg), MP3, radio osv.

Lenke til kommentar

Ville valgt 6230 pga av bedre kamera (tror jeg), MP3, radio osv.

6230 har ikke bedre kamera enn e700. Men kameraet til 6230 kan ta opp video. Og bildene tatt av e700 blir faktisk veldig bra på pc også :D

Endret av Grimboo
Lenke til kommentar

Jeg hadde E 700, men byttet den til nokia 6230. Grunnen til dette var først og fremst at jeg ville ha Mp3 spiller og bluetooth. 6230 har et bra kamera, men E 700 er hakket bedre. E 700 ser etter min mening kulere ut. Fordelen med f. eks å velge en 6600 er at den er symbian basert. Den har derimot ikke spille stereo på mp3 filene. Jeg syntes også at bateri kapasiteten til E 700 var for dårlig. Hvis du lurer på om du kanskje vil ha Mp3 så vil jeg si at det jeg tror du kommer til å angre på at du ikke kjøpte 6230 etter en stund, med mindre du allerede har mp3 spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...