superdigg Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Så snart eksamen er ferdig så skal jeg hive meg over spillbunken. Har bestemt meg for at den skal inneholde et BF spill men jeg vet ikke helt hvilket. Er det store forskjeller mellom de to? Noen grunn til å velge det ene fremfor det andre? Hvis noen har et par vettige kommentarer til valg av BF så mottas de med takk! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 I Vietnam versjonen skal man for det meste fly/helikopter(e?) Lenke til kommentar
insider Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Ville anbefale BFV - nyere litt bedre grafikk, letter å fly helikoter. er ikke noe serlig som Singleplayer spill men Mye morro som multipleyer. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Ville anbefale BFV - nyere litt bedre grafikk, letter å fly helikoter. er ikke noe serlig som Singleplayer spill men Mye morro som multipleyer. Støtter den Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Ville anbefale BFV - nyere litt bedre grafikk, letter å fly helikoter. er ikke noe serlig som Singleplayer spill men Mye morro som multipleyer. Kjøper jo selvfølgelig for å spille multi! Kommer vel til å spille single bare for å få det litt i fingrene. Lenke til kommentar
insider Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Ville anbefale BFV - nyere litt bedre grafikk, letter å fly helikoter. er ikke noe serlig som Singleplayer spill men Mye morro som multipleyer. Kjøper jo selvfølgelig for å spille multi! Kommer vel til å spille single bare for å få det litt i fingrene. ja bra Er et spill som er absomlutt best som multiplayer - men enetse som det skulel vært var kansje noen flere maps. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Vel, det er egentlig smart å kjøpe BF1942 hvis du ALDRI har spilt bf, og ikke vet noe om det... Grunn: det er veldig billig for øyeblikket! Senere, hvis du liker 1942 og moddene(som Desert Combat) kan du kjøpe bf:v, da har det tross alt blitt mye billigere! Du kan bla finne bf billig her: CDON.COM Selvsagt, hvis du har så store problemer med å bli kvitt pengene dine at du må bruke de som dopapir, kan du jo kjøpe begge to! Hvis du velger å kjøpe 1942, har jeg et godt råd: ikke kjøp ekstra pakkene! De er bra med nye maps, lag, våpen osv, men de er IKKE verd prisen! Endret 12. mai 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 I Vietnam versjonen skal man for det meste fly/helikopter(e?) skal og skal fru blom jeg har iallefall basert min BFV spilling på snike-luske-lure i jungelen jeg, med uvitende Heli flygende over masse morro det... Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 jeg ville annbefalt bf 1942 på cdon.com til 169kr så laste ned desert combat 7 .... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 jeg har iallefall basert min BFV spilling på snike-luske-lure i jungelen jeg, med uvitende Heli flygende over masse morro det... Lusking med Dragunov er noe av det gøyeste jeg vet. Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 jeg ville annbefaltbf 1942 på cdon.com til 169kr så laste ned desert combat 7 .... Jepp - veldig godt tilbud det der ja. Men nå er det egentlig ikke pris det handler forsåvidt - mer at jeg ikke har tid til å spille begge... Derfor jeg lurer på hva som gir den beste gaming-opplevelsen (vanskelig å spørre om noe sånt men likevel) av disse to. Desert Combat er en mod ikke sant? Kan en mod for 1942 brukes på Vietnam og omvendt? Burde jeg ta med mod'ene i beregningen her? Takker for input'n forresten Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Det snakkes vel om å porte DC til BF:V, så jeg ville definitivt kjøpt sistnevnte. Litt ubalansert med M60-fyren (du skjønner det når du begynner å spille), men alt i alt, veldig bra. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 BF:V er definitivt et godt kjøp, BF:V har mesteparten som skal til for å få en FPS spiller til å like seg.. Er enig med mange at M60 er veldig urettferdig/dumt, men får håpe det blir bedre med patchen Kjøp BF:V, du vil ikke komme til å angre, og går heller ikke glipp av noenting, BF:V har mesteparten av det som er i BF42. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Desert Combat(DC) er en mod for BF1942. Den kan ikke brukes til noe annet enn BF1942! Har sagt det før, og sier det igjen; kjøp 1942 hvis du er en noob, og ikke vet hvilket type spill BF er...Selv har jeg begge to...angrer ikke på noen, eller expansion-pakkene! (men så driter jo foreldra panger da) Du kan jo laste ned demoer av begge spillene!!! Smart tenkt, Runar! :!: Demoer kan fort avgjøre! har du bredbånd, er det jo bare få trykk og noen minutter venting unna! BF1942 Demo Husk at du ikke må laste ned de øverste! scroll nedover siden så finner du demoene... Sorry for at jeg ikke fant noen Vietnam demo...tror ikke det har kommet ut noen... Endret 13. mai 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Eg ville ha kjøpt begge spela i samme slengen, bf 1942 er ikkje dyrt no. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Type 56 eller m60/L.A.W er de artigste weapons på BF: Vietnam. Hvis du spiller mye single player anbefaler jeg BF: 1942 med DC versjon 8 mod. Over internett er BF: V helt klart artigst. Med bots er bf: V trasig . PS: hold deg unna servern til Gary Gutter Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 BF1942 er nok det beste å starte med. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Kjøpte først BF:Nam, lånte så BF:1942 av en kompis... liker dette så mye bedre at mitt BF:Nam blir solgt på Qxl.no as we speak. For min del blir det alt for mye campin om choppers, tankser o.l. for min liking. Men Bf:Nam er mer infanteri-vennlig. Så var det da den patchen til BF:Nam som aldri kommer. Skikkelig EA-Games standard. Alltid halvveis av de gutta der. Men men tror nok jeg kommer til å kose meg med BF:42 til BF:2 kommer i 2005. En annen ting som irriterer fletta av meg med BF:Nam er å spille NVA. Vietnamsk er et irriterende språk gitt USA: ->"I need some backup" NVA: -> "@#dong pl" (dette er ikke å tolke som et rasistisk eller mindreverdig utsagn). Liker bedre at snakket går i enten amerikansk, britisk eller tysk. Skjønner dette, mens min forståelse innen vietnamsk er noe skral. Men for all del det er rocker å fly helikopter. Oppsummert: Jeg vil anbefale BF:1942 over BF:Nam, pga. pris, gameplay og mods! Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Odland81:"Vietnams er ett irriterende språk" I Bf1942 snakker jo allied/axis bl.a russisk og japansk, synes ikke det er så mye bedre. Endret 19. mai 2004 av FPShooter Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Odland81:"Vietnams er ett irriterende språk"I Bf1942 snakker jo allied/axis bl.a russisk og japansk, synes ikke det er så mye bedre. Glemte helt japansken ja... My bad! Russisk er ikke så irriterende. Men dette med at vietnamesisk er irriterende er kun en personlig greie. Synes det blir så "masete" i lengden. Men det er sant som FPShooter sier, utenom britisk, amerikans og tysk er det også japansk og russisk. En annen ting jeg glemte å nevne er vel at grafikken på BF:Nam er dårlig SETT I SAMMENHENG med hvilken maskinvare den trenger. Dette er litt ødeleggende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå