monstar Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg har veldig lyst på Siemens S65 å lurte på når den kommer og hvor mye den kommer til å koste Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Den kommer 2. kvartal dette året har jeg hørt. Vet ikke helt pris Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 har hørt at den kommer i juni/juli Lenke til kommentar
molna Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 3. kvartal er det offisielle, det vi si mellom juli og september. Ingenting som tyder på at den vil bli forsinket, men Norge er ned-prioritert og får den neppe før uti august. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 3. kvartal er det offisielle, det vi si mellom juli og september. Ingenting som tyder på at den vil bli forsinket, men Norge er ned-prioritert og får den neppe før uti august. Trodde det var 2. kvartal jeg Men du vet sikkert bedre enn meg, så stoler på deg Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 3Q er det som står på siemens-mobile sine sider ihvertfall. Så man må nok vente. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 En vakker mobil er det uansett Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 3. kvartal er det offisielle, det vi si mellom juli og september. Ingenting som tyder på at den vil bli forsinket, men Norge er ned-prioritert og får den neppe før uti august. men vet du når nokia 7610 kommeer ut, er det ikke i juni/juli.....eller Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 3. kvartal er det offisielle, det vi si mellom juli og september. Ingenting som tyder på at den vil bli forsinket, men Norge er ned-prioritert og får den neppe før uti august. men vet du når nokia 7610 kommeer ut, er det ikke i juni/juli.....eller Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Dobbelt post fra deg her ja Singh tha king!! Men 7610 kommer nå snart. Den skal jo komme nå i Mai ifølge mpx.no og den er å finne ute på det utenlandske markedet har jeg sett, så det tar vel ikke lang tid før den kommer hit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå