The President Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Veit ikke om detta er rette sted ¨å poste, men blir vel flytta dersom det er feil....! Jeg har kjøpt nytt kabinett, Chieftec BigTower Dragon greier (sort sådan). Her følger det med 340W psu, fra før har jeg en 400Wpsu type Q-tec. Hvilken av disse er best? System: Abit KD7-Raid 1024 Corsair PC3200 Ram AMD XP 3000+ 5 disker 40-200GB CD-Brenner DVD Rom Sapphire Radeon 9700 5-8 vifter og floppy selvsagt..... sikkert noe jeg har glemt, men men..... Holder noen av strømforsyningene til meg, og hvilken er best? takker!! Lenke til kommentar
insider Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Chieftec PSUen er nokk den beste 400 Qtec Watt er nokk nermere 300 Ordentlige Watt.. Men du har på kanten av det du kan ha ved å bare bruke en psu Jeg ville anbefale deg å bruke begge ! Tror det vill vært det beste Endret 12. mai 2004 av insider Lenke til kommentar
The President Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Chieftec PSUen er nokk den beste 400 Qtec Watt er nokk nermere 300 Ordentlige Watt.. Men du har på kanten av det du kan ha ved å bare bruke en psu Jeg ville anbefale deg å bruke begge ! Tror det vill vært det beste God idè... kom jeg faktisk ikke på selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå