Gå til innhold

Skal ha ny deo.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
....

 

Gå til et parfymeri/whatever og få deg en skikkelig deo som lukter mange hakk bedre enn det skvipet de selger på rema/o.l.

Godt sagt.

 

Bruk ca. 200 spenn på et parfymeri og du får noe som varer rundt 6 måneder. :)

 

Hugo Boss har flere gode å velge mellom, bl.a. In Motion eller den grønne. :)

Lenke til kommentar
Jeg har nå brukt opp min Adidas deodorant, og skal ha meg ny.

Er det noen som kan anbefale en AXE deo (eventuelt andre) deodoranter?

 

Ta gjerne med erfaringer :thumbs:

Kan lukte det laaaaang vei når non kommer på bussen med axe under arman...fysj å fysj...trekker nok ikke damer slik som det gjør på reklamen...

Invister et par tusen i parfyme...så holder det i lange baner...

Åja, det trekker damer med parfyme fra; Armani, Ck, hugo osv osv

Lenke til kommentar

Gjør det du. :)

 

Og husk at kjøper du først deo'n må du ha eau de toilette'n også! :)

 

Kjøp et sett med Hugo Boss - In Motion (deo og eau de toilette) og et sett med Calvin Klein - Crave f.eks! ;) (deo og eau de toilette der åsså seff)

 

 

Det kommer til å koste litt, men varer i evigheter! Husk åsså å ikke blande ;)

 

F.eks. calvin deo'n og hu eau de toilette'n passer dårlig ;)

 

bruk deo under armene og et lite sprut med godlukt på halsen så blir det så bra så! :D:)

Lenke til kommentar

Jeg bruker en billig-deo udner armene, uten noe særlig parfyme. Så bruker jeg heller en god parfyme sammen med dette - det blir bra!

 

Lancôme - Mysterie Homme

 

...bruker jeg for tiden. Den lukter så sinnsykt digg, og har faktisk fått mange positive tilbakemeldinger fra jenter også :)

Lenke til kommentar

LOL er jeg den eneste som har sittet i fred på bussen eller toget, så kommer en type i tenåra og setter seg foran meg, og stanken fra den overdrevne bruken av diverse merker brer seg i kupeen som et gassangrep :green:

 

Skal prøve Armani, men er mer interessert i merker ikke gud og hvermann bruker.

Lenke til kommentar
LOL er jeg den eneste som har sittet i fred på bussen eller toget, så kommer en type i tenåra og setter seg foran meg, og stanken fra den overdrevne bruken av diverse merker brer seg i kupeen som et gassangrep :green:

 

Skal prøve Armani, men er mer interessert i merker ikke gud og hvermann bruker.

Nei, kanskje det var min bror som satte seg foran deg? :p Han stinker som et parfymeri. Har ødelagt hele inntrykket mitt av gio di armani

Lenke til kommentar
LOL er jeg den eneste som har sittet i fred på bussen eller toget, så kommer en type i tenåra og setter seg foran meg, og stanken fra den overdrevne bruken av diverse merker brer seg i kupeen som et gassangrep :green:

 

Skal prøve Armani, men er mer interessert i merker ikke gud og hvermann bruker.

Du er nok ikke det nei. Dro til min tante med bussen en gang, 3 timers kjøring, så setter det seg en fyr foran meg som hadde biohazardious mye "godlukt" på seg. Kan tro jeg hadde vondt i hodet+at jeg ble ekstremt kvalm da jeg kom frem :sick:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...