vorbis Skrevet 12. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg har nå brukt opp min Adidas deodorant, og skal ha meg ny. Er det noen som kan anbefale en AXE deo (eventuelt andre) deodoranter? Ta gjerne med erfaringer Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2004 .... Gå til et parfymeri/whatever og få deg en skikkelig deo som lukter mange hakk bedre enn det skvipet de selger på rema/o.l. Lenke til kommentar
d00fen Skrevet 12. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2004 .... Gå til et parfymeri/whatever og få deg en skikkelig deo som lukter mange hakk bedre enn det skvipet de selger på rema/o.l. Godt sagt. Bruk ca. 200 spenn på et parfymeri og du får noe som varer rundt 6 måneder. Hugo Boss har flere gode å velge mellom, bl.a. In Motion eller den grønne. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg har nå brukt opp min Adidas deodorant, og skal ha meg ny.Er det noen som kan anbefale en AXE deo (eventuelt andre) deodoranter? Ta gjerne med erfaringer Kan lukte det laaaaang vei når non kommer på bussen med axe under arman...fysj å fysj...trekker nok ikke damer slik som det gjør på reklamen... Invister et par tusen i parfyme...så holder det i lange baner... Åja, det trekker damer med parfyme fra; Armani, Ck, hugo osv osv Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2004 Deo behøver ikke lukte i det hele tatt. Men det er en fordel om den virker... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2004 jepp, noe som funker, lukter godt, og som ikke voldtar armhulene dine med det samme er positivt...parfymeri er nok det beste valget ja... Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai 2004 Jaja, da tror jeg at jeg invisterer i litt Hugo. Lenke til kommentar
d00fen Skrevet 12. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2004 Gjør det du. Og husk at kjøper du først deo'n må du ha eau de toilette'n også! Kjøp et sett med Hugo Boss - In Motion (deo og eau de toilette) og et sett med Calvin Klein - Crave f.eks! (deo og eau de toilette der åsså seff) Det kommer til å koste litt, men varer i evigheter! Husk åsså å ikke blande F.eks. calvin deo'n og hu eau de toilette'n passer dårlig bruk deo under armene og et lite sprut med godlukt på halsen så blir det så bra så! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 12. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg bruker en billig-deo udner armene, uten noe særlig parfyme. Så bruker jeg heller en god parfyme sammen med dette - det blir bra! Lancôme - Mysterie Homme ...bruker jeg for tiden. Den lukter så sinnsykt digg, og har faktisk fått mange positive tilbakemeldinger fra jenter også Lenke til kommentar
vehitman Skrevet 12. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2004 Men dere glemmer jo at axe er veldig bra til å ta rotta på div flygende insekter... Har stoppa en vepsinvasjon hos meg... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 12. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) haha! dopa forresten en humle en gang med axe, den døde.. R.I.P edit: bruker selv Calvin Clein - One.. eau de toilette Endret 13. mai 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 12. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg er ihvertfall veldig godt fornøyd med Sergio Tacchini, både deo og after shave.... mvh Pantera Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 Lenge leve Raulp Lauren, Polo Sport og Davidoff, Cool Water!! Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 LOL er jeg den eneste som har sittet i fred på bussen eller toget, så kommer en type i tenåra og setter seg foran meg, og stanken fra den overdrevne bruken av diverse merker brer seg i kupeen som et gassangrep Skal prøve Armani, men er mer interessert i merker ikke gud og hvermann bruker. Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 Armanis - Aqua Di Gio Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 edit: bruker selv Calvin Clein - One.. deo og en flaske parfyme Hrm.. det er nok "eau de toilette" som er den vanlige godlukten til allmuen, ikke parfyme. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 LOL er jeg den eneste som har sittet i fred på bussen eller toget, så kommer en type i tenåra og setter seg foran meg, og stanken fra den overdrevne bruken av diverse merker brer seg i kupeen som et gassangrep Skal prøve Armani, men er mer interessert i merker ikke gud og hvermann bruker. Nei, kanskje det var min bror som satte seg foran deg? Han stinker som et parfymeri. Har ødelagt hele inntrykket mitt av gio di armani Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 hihi kan se det for meg Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 LOL er jeg den eneste som har sittet i fred på bussen eller toget, så kommer en type i tenåra og setter seg foran meg, og stanken fra den overdrevne bruken av diverse merker brer seg i kupeen som et gassangrep Skal prøve Armani, men er mer interessert i merker ikke gud og hvermann bruker. Du er nok ikke det nei. Dro til min tante med bussen en gang, 3 timers kjøring, så setter det seg en fyr foran meg som hadde biohazardious mye "godlukt" på seg. Kan tro jeg hadde vondt i hodet+at jeg ble ekstremt kvalm da jeg kom frem Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 edit: bruker selv Calvin Clein - One.. deo og en flaske parfyme Hrm.. det er nok "eau de toilette" som er den vanlige godlukten til allmuen, ikke parfyme. Ja, det er nok de færreste som bruker parfyme til daglig av menn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå