Christian86 Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 hvis du i det hele tatt tar bryderiet med å lete litt så har du feks denne som kommenterer rundt valget om Palm vs Ipaq Palm vs. Ipaq Lenke til kommentar
palmt3 Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Takker. Har lenge vurdert pdaèr som asus dell x3 og palm t3. Men bare palm t3 selges i butikk (nærmiljøet), resten må betilles via internett. Fant prisen på 4150 på en butikk, kun 4500kr. 500kr dyrere enn palmen, og den har jo i tilegg w-lan noe jeg har ønsket lenge på axim x5 min (syntes den er for stor, ipaqen er jo kjempe liten!!! ). Så må nok spare litt til før jeg kjøper. Lurte bare på om noen hadde opplevd noe negativt eller positvit jeg burd vite om??? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 jeg hadde H4150 en tid. positivt var vel størrelse og ytelse. Ulempe var wlans konstante evne til å hoppe av og på osv. Lenke til kommentar
palmt3 Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 vet du hvor langt w-lan på ipaqen rekker??? 50m??? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 det vil heller variere på siganlene fra sender. jeg vandret rundt i oslo city og hentet mail og var innom mc'ern ved Pepps i Oslo og gjorde det samme. Begge ganger funket det helt fint Lenke til kommentar
palmt3 Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 kult!!, så du betaler ingen ting ved å bruke nettet på forskjellige steder, for eksempel i byen, eller??? (er helt ny når det gjelder bruk av wlan) Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 *plystre* ehhe, ekke helt lovlig, men det er ikke din feil at de ikke sikerer nettverkene sine godt nok. Lenke til kommentar
zand Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Det er lovlig det så lenge du kun låner internett. Så lenge du ikke bryter deg inn for å ta deres data eller må hacke deg inn på nettet er det ikke ulovlig. Lenke til kommentar
palmt3 Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 skjønner ikke helt. når du skrur på wlan, får du et par nettverk du kan koble deg til?? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 wlan fungerer jo i det prinsippet at mottakere plukker opp signaler fra sender, ergo vil den gi deg beskjed dersom det er nettverk du kan koble deg til der du befinner deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå