Orbitz Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Har problemer med å få installert kortet sikkelig. Har installert det nå men ser ikke ut til at det er helt riktig. For når jeg prøver å installere Smart Doc. så står det at smart doc ikke støtte det skjermkortet (sikkert fordi data'n tror det er et annet kort) og når jeg går på adapter: En ting er sikkert, er at Chip og DAC type er feil! (vil iallefall jeg tro) Noen som kan hjelpe meg? Har monert peltier på kortet, litt kjipt at jeg ikke får se temp med smart doc, og ikke en gang overklokket det heller! Lenke til kommentar
TDK Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Prøv og innstalere andre drivere... Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 er du sikker på at Smart Doc støtter ditt kort da..! er ikke smart doc er proz som blant annet måler temp på kortet ditt. tror bare ati 9800 xt-kortet har den støtten Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) 9600XT kort har også temp avleser! Jeg har sett det med Asus radeon 9600XT! Endret 12. mai 2004 av darkX Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Asus 9600xt støtter i hvert fall smart doc. For meg ser det ikke ut som det er DAC-typen som er feil. Det er nok chip typen som er feil. (Dårlig formulert, men...) Hvilke drivere har du instalert? Lenke til kommentar
Orbitz Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 CD'en som jeg fikk med kortet virket jo ikke lengere (virket før, det gjorde Smart Doc og) Så jeg måtte installere alle driverne manuelt! Når jeg prøver å kjøre driver setupen fra catalyst pakken så får jeg bare <INF-feil Fant ikke videodriver> Så står det noe om at jeg bør installere standard VGA driver, men jeg finner ikke standard VGA driver heller.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå