Johnx Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Hei! En gang i uken får jeg spm om win update skal laste ned sikkerthetsoppdatering, syntes det var rart at det kom opp så mye i det siste, og jeg har nå funnet ut at det er den samme KB835732 som kommer opp hver gang.... Har dere opplevd det samme? Trenger vel ikke å laste den ned tusenvis av ganger.... Endret 12. mai 2004 av John Kåre Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Denne er feilpostet. Skal ikke være i programmeringsforumet, selv om det er en undermeny her som heter Windows. Flyttes til Windows i ett litt mer aktuelt forum. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Har hatt det problemet i forbindelse med automatisk oppdatering, og zonealarm installert. Har desverre ingen løsning, prøvd med google søk ? Lenke til kommentar
Tanguero Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Ettersom det er en del problemer med den patchen er det ikke usannsynlig at det er nyere revisjoner av samme patch. Det samme skal etter det jeg vet ha forekommet med kb824141 for en tid tilbake, da den også skapte mye trøbbel med 3.parts programvare Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Har ikke søkt eller sendt epost til mircosoft nei Rart at den kommer så mange ganger, sikkert 4 gangen nå Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Folk flest ser ut til å mene at det er en feil i windows update som gjør at den ikke blir registrert som nedlastet / installert http://www.annoyances.org/exec/forum/winxp/t1083525258 Du finner mange liknende tråder dersom du søker på http://google.com Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Håper Microsoft merker dette snart så de kan fixe det. Lenke til kommentar
abene Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Hei! En gang i uken får jeg spm om win update skal laste ned sikkerthetsoppdatering, syntes det var rart at det kom opp så mye i det siste, og jeg har nå funnet ut at det er den samme KB835732 Microsoft har skrevet en sak om dette: KB841382, selv om det de beskriver er ikke akkurat det du opplever. Microsoft vet altså at denne patchen er dårlig, men har fortsatt ikke fikset fiksen. Se også Windows.no Endret 14. mai 2004 av abene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå