FuglFøniks Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 najs jackassfilm, stå på POJP! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hvilke sanger har dere brukt i jackassparodien? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Hvilke sanger har dere brukt i jackassparodien? Papa Roach - Bloodbrothers og Papa Roach - Last resort. There you go! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 takk takk Heh, glemte å nevne at på den aller siste scenen brukte vi Bønda I Fra Nord! Det var det. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Den er jo dritfet, selv om jeg ikke finner den noe sted da Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Den er jo dritfet, selv om jeg ikke finner den noe sted da Heh, send meg en PM med MSN'en din. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Bra film, men kan ikke si noe om toxic productions ligger i midbyen her i tr.heim (lette bare i telefonkatalogen da, men da finner jeg bare søppelfirmaer og søppelfyllinger, som kan stemme når man ser på filmen :/ ) har ikke hørt noe om de og kan ikke huske å ha sett noe bygg/noe med det navnet på (ja, er i byen iallfall 3 ganger i uka så kjenner byen litt iallefall) Endret 16. mai 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Genialt! Syns forresten den av toxic prod. var dritt dårlig: Parodien var bra: (er det noen som kan bekrefte eller avkrefte om det var Singsaker skole i Trondheim vi så i bakgrunnen?) Edit: "du må ikke gjøre det hvis du ikke vill åsså!!! Hvis du ikke vil, så gjør du det ikke!" Edit 2: Carsten, fikk du vondt når du hoppe på det treet eller? Nei, aldeles ikke. Det var det som var hele poenget - jeg fikk ikke vondt i det hele tatt. Vi bare parodierte hvor pinglete mange som leker "Jackass" er. Ingenting i filmen gjorde vondt, bare så det ble oppklart Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Den er jo dritfet, selv om jeg ikke finner den noe sted da Heh, send meg en PM med MSN'en din. jeg har fått tak i den nå ellers takk Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Toxic=Fjortiser som lekeslåss på en lekeplass.,.Raaaaaaaaaadical duuudes. Endret 16. mai 2004 av Bitex Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Genialt! Syns forresten den av toxic prod. var dritt dårlig: Parodien var bra: (er det noen som kan bekrefte eller avkrefte om det var Singsaker skole i Trondheim vi så i bakgrunnen?) Edit: "du må ikke gjøre det hvis du ikke vill åsså!!! Hvis du ikke vil, så gjør du det ikke!" Edit 2: Carsten, fikk du vondt når du hoppe på det treet eller? Nei, aldeles ikke. Det var det som var hele poenget - jeg fikk ikke vondt i det hele tatt. Vi bare parodierte hvor pinglete mange som leker "Jackass" er. Ingenting i filmen gjorde vondt, bare så det ble oppklart Det var det jeg trodde. Men det så ganske realistisk ut Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Det var det jeg trodde. Men det så ganske realistisk ut Hehe - alt var planlagt. Visste nøyaktig hva som skulle skje, og hva kameramann skulle filme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå