Gå til innhold

YEAH! JACKASS!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra film, men kan ikke si noe om toxic productions ligger i midbyen her i tr.heim (lette bare i telefonkatalogen da, men da finner jeg bare søppelfirmaer og søppelfyllinger, som kan stemme når man ser på filmen :/ :p) har ikke hørt noe om de og kan ikke huske å ha sett noe bygg/noe med det navnet på (ja, er i byen iallfall 3 ganger i uka så kjenner byen litt iallefall)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Genialt! Syns forresten den av toxic prod. var dritt dårlig: :thumbdown:

Parodien var bra: :thumbup:

(er det noen som kan bekrefte eller avkrefte om det var Singsaker skole i Trondheim vi så i bakgrunnen?)

Edit: "du må ikke gjøre det hvis du ikke vill åsså!!! Hvis du ikke vil, så gjør du det ikke!" :laugh:

Edit 2: Carsten, fikk du vondt når du hoppe på det treet eller?

Nei, aldeles ikke. Det var det som var hele poenget - jeg fikk ikke vondt i det hele tatt. Vi bare parodierte hvor pinglete mange som leker "Jackass" er.

Ingenting i filmen gjorde vondt, bare så det ble oppklart :cool:

Lenke til kommentar
Genialt! Syns forresten den av toxic prod. var dritt dårlig:  :thumbdown:

Parodien var bra:  :thumbup:

(er det noen som kan bekrefte eller avkrefte om det var Singsaker skole i Trondheim vi så i bakgrunnen?)

Edit: "du må ikke gjøre det hvis du ikke vill åsså!!! Hvis du ikke vil, så gjør du det ikke!"  :laugh:

Edit 2: Carsten, fikk du vondt når du hoppe på det treet eller?

Nei, aldeles ikke. Det var det som var hele poenget - jeg fikk ikke vondt i det hele tatt. Vi bare parodierte hvor pinglete mange som leker "Jackass" er.

Ingenting i filmen gjorde vondt, bare så det ble oppklart :cool:

Det var det jeg trodde. Men det så ganske realistisk ut :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...